Hoi!
Baby van bijna 10 maanden komt nog elke nacht 1 a 2 keer voor de fles 🍼 Ik ben er een beetje klaar mee, want de dag start óók weer om 6 uur 🥳
Sidenote: de baby schreeuwt alles bij elkaar en drinkt de hele fles leeg. Er liggen nog 2 andere kindjes te slapen, dus we kiezen nu voor de snelle oplossing > fles. Meestal slaapt hij dan weer verder. Overdag drinkt en eet hij goed, maar niet ontzettend veel. Krijg er in elk geval niet meer in.
Heeft iemand nog een succesverhaal met gouden tips?
Ooo wat spannend! Hier zelfde probleem. Gezond gewicht, vrolijk overdag maar wil 2 a 3 keer borst en ik denk echt puur uit gewenning. Nu sinds 2 dagen optillen en troosten troosten troosten en dan na 3 kwartier toch de borst want ik kan niet meer.. moet ik toch volhouden? En niks geven? Ik weet het echt niet meer want ben zoooo moe.. vriend helpt niet..
Update 💚
Hier slaapt hij nu de meeste nachten door. Daar zijn we blij mee 🙂
Helaas is hij wel om half6 wakker. Klaarwakker. Dat is nog wel erg vroeg 😌 dus als iemand daar nog een tip voor heeft..
Ooo wat spannend! Hier zelfde probleem. Gezond gewicht, vrolijk overdag maa ...
Ahh wat pittig lieve mama 🩷
Tegelijk ook zo waardevol dat je er voor je kleintje bent als die jou nodig heeft.
Wij zijn snachts alleen nog maar water gaan geven. Als hij dus wel wakker wordt dan krijgt hij lauw water.
Ook overdag probeer ik er meer (eiwitrijke) voeding in te krijgen en bied ik veel water aan. Of dat het is? Geen idee 🙈
Hoe is het nu bij jullie? Hier slaapt ze sinds 2 weken ineens elke nacht door 🤷🏼♀️ van 19-6.30 weet niet wat me overkomt! (Al komt t wel heel goed uit nu ik 8 weken zwanger ben 😅)
Hier nog steeds 1 a 2x waterfles met 1 schepje poeder. Zonder wil hij niet (hij kijkt zelfs naar de kleur door de fles heen???), en geen fles = de hele buurt bij elkaar krijsen, echt met overslaande stem.. ik ben mega zoekende hoe nu verder.. weet iemand hoe je deze drempel overwint?