10 Reacties

2 maanden geleden

Wij zijn elke dag thuis (thuisblijfmama) Eigenlijk elke dag gewoon naar buiten, hebben een hond dus daar mee wandelen. Maken binnen grote treinbanen, spelen met klei, dansen op muziek. Of ik maak een parcours met klimrek en stapelstein stenen. Buiten dus wandelen, naar bos, ballenbak, speeltuin, kinderboerderij of ik zoek op pinterest leuke activiteiten voor buiten of binnen. Of natuurlijk iets lekkers bakken!

2 maanden geleden

Reactie op babynummero2

Wij zijn elke dag thuis (thuisblijfmama) Eigenlijk elke dag gewoon naar bu ...
Doe jij al echt met je kleintje bakken? Wat maak ne dan en laat je je kindje dan helpen

2 maanden geleden

Reactie op baby723

Doe jij al echt met je kleintje bakken? Wat maak ne dan en laat je je kindj ...
Ja! Haha klinkt best dom he, haha maar ik heb ook oudere kindje van 3. Maar vaak staat de oudste op krukje erbij de jongste zet ik in z'n stoel. Hij krijgt gewoon minder garde en cupcake vormpjes ofzo meer voor het idee zit hij erbij natuurlijk. Als ik alleen met m'n jongste ben zet ik hem vaak op aanrecht en mag hij helpen met mixer aandoen enz

2 maanden geleden

Wij zijn eigenlijk nooit een hele dag thuis, altijd wel op bezoek ergens, naar een markt, terrasje, grote wandeling maken met de hond en tussendoor slapen en eten😅

2 maanden geleden

Wij gaan standaard een ochtend naar babyzwemmen. Duurt een half uur, maar met alles eromheen een halve dag (dag starten, even spelen, dan naar het zwembad, omkleden etc, na het zwemmen weer en thuis vrij snel naar bed). Andere dagen dingen als boodschappen doen, met zijn fietsje naar een speeltuintje om de hoek, dat soort dingen. Buiten in de tuin klooien met de zandbak, binnen genoeg speelgoed. Maar ik probeer elke dag wel even met hem naar buiten te gaan. Even een frisse neus halen. In het weekend gaan we vaak ergens naartoe, wandelen, speelboerderij (combi kinderboerderij en speeltuin), dat soort dingen.

2 maanden geleden

Leuke topic! Ben zelf ook aan het nadenken hoe we onze bezige jongen gaan vermaken deze herfst/winter. Zelf ga ik regelmatig naar buiten. Kaplaarzen aan en in de zandbak. Uitwaaien op het strand. Proberen te knutselen met vingerverf of krijtjes 😁 Hij gaat per volgende maand naar de kinder gym bij ons in de buurt. Een uurtje rennen en spelen met andere kindjes.

2 maanden geleden

In de ochtend lekker samen ontbijten, beetje huishouden doen samen, spelen en badderen. Na het eerste dutje met de hond wandelen, lunchen en daarna op pad. Naar een vriendin, soms ergens lunchen, winkelen, zoiets. En na het 2e dutje weer een wandeling met de hond en samen koken en eten. Ik vind vooral routine heel fijn en ons zoontje doet het daar goed op. Betrekken hem echt bij de dingen die wij ook doen en die hij ook leuk vind. Beetje langzaam leven nu, maat vind het heerlijk. Sochtends thuis en smiddags de deur uit.

2 maanden geleden

Zwemmen, wandelen fietsen monkeytown, kinderboerderij, huishouden, playdates, visite, boodschappen, speeltuin. Proberen t wat af te wisselen

2 maanden geleden

Kan me heel erg vinden in wat de rest zegt. Ik mis alleen de bibliotheek! Doen wij ook regelmatig. Kindjes kan je gratis lid maken. Is heel leuk om even te spelen en samen boekjes uit te zoeken😊 Ik wissel vaak verschillende biebs af in de omgeving!

2 maanden geleden

Reactie op Marissa1234

Kan me heel erg vinden in wat de rest zegt. Ik mis alleen de bibliotheek! D ...
Ja de bieb doen wij ook!