5 Reacties
3 jaar geleden
Same en zelfde gedachte hier! Vind het nu soms al lastig met bijna 30 weken zwanger en een peuter van bijna 2. Ik heb via marktplaats een hele mooie deal kunnen maken voor een cozy b-rider. Daar kan je ze nog wel in vastzetten met riempje en zit een stuurtje aan dus hoop dat hij het leuk vind!
Zo鈥檔 kar lijkt me ook top. Zet je dan dan baby in de maxi cosi er in?
3 jaar geleden
Ja soms gaat het goed maar af en toe! Laatst ging hij lopend mee en hij wilde perse de ene kant op. Maar dat zou een veel grotere ronde betekenen. Dus ik dacht dat is veel te ver. Dus de route genomen die ik wilde, achteraf had ik beter het langere stuk kunnen lopen, dan was ik nog eerder terug geweest denk ik馃ぃ had een hoop driftbuien gescheeld 馃槄
Goeie vraag met die maxi cosi in zon fietskar. Daar had ik nog niet over nagedacht 馃き
Oh bij de Cosi b rider is het wel fijn dat ze ook gewoon kunnen zitten.
Ik heb een meerijd plankje alleen om te staan. Hmm
3 jaar geleden
Ik vond destijds de draagzak dan ideaal! Had ik m鈥檔 handen net zo vrij als eerder met 茅茅n kind tijdens het uitlaten.
Goede bil spier oefening bij het door de knie毛n gaan om de 馃挬 op te ruimen 馃ぃ Ik ging alleen een lange wandeling maken waar de hond (en peuter) los konden rennen zonder wegen in de buurt. Echt, scheelt een hele hoop gedoe!
3 jaar geleden
Reactie op Sansal
Pinolino Cruiser PI 500 opvouwbare bolderkar
Kijk deze! WAUW geweldig maar ...
Jaaa kan je heel veel mooie andere dingen voor kopen! Wij hebben wel een houten bolderkar, maar dat is met zo鈥檔 kleintje nog niet zo handig. Onze peuter vind het fantastisch en op de camping was het ideaal door het bos overal naartoe in plaats van de kinderwagen. Dus hoop dat die cozy b rider een uitkomst is! 馃檲