9 Reacties

3 maanden geleden

Dag lieve mama, ik ben geen arts en wil geen conclusie trekken behalve dat mijn nichtje dit kreeg als ze tomaten at. Het ging dan ook weg na een dag of 1 of 2. Het lijkt een reactie ergens op, maar ja zeker weten doe ik het niet. Beterschap in ieder geval 🥰

3 maanden geleden

Loopt ze veel met speen rond? Misschien uitslag van kwijl? Ik zou gewoon huisarts nog een x bellen morgen

3 maanden geleden

Geen idee wat het kan zijn. Hier helpt het wel als hij kapotte wangen heeft van de tandjes om castor olie te smeren.

3 maanden geleden

Hoi, bij ons hielp deze zalf . We blijven het wel dagelijks smeren. We zijn ook gestopt met de speen op aanraden van de dokter.

3 maanden geleden

Reactie op bobbiedil

Dag lieve mama, ik ben geen arts en wil geen conclusie trekken behalve dat ...
Dankjewel voor je reactie! Ik denk zelf misschien ook iets van een lichte reactie op een bepaald product. Weet alleen nog niet wat 😕

3 maanden geleden

Reactie op Mom Of Stars

Loopt ze veel met speen rond? Misschien uitslag van kwijl? Ik zou gewoon hu ...
Nee dat niet. Overdag heeft ze nooit met speen gelopen en sinds een aantal dagen is ze er ook ‘s nachts vanaf. Ja morgen toch maar weer even bellen!

3 maanden geleden

Reactie op Nickky

Geen idee wat het kan zijn. Hier helpt het wel als hij kapotte wangen heeft ...
Heeft je kindje het ook dagelijks? Of meer incidenteel?

3 maanden geleden

Reactie op Ankeerd

Hoi, bij ons hielp deze zalf . We blijven het wel dagelijks smeren. We zijn ...
Dankjewel! Wij smeren de zalf van de dokter ook nog dagelijks, maar het wil dus niet weggaan. Misschien toch maar een overstap maken op een andere zalf… dankjewel voor de tip!

2 maanden geleden

Reactie op Cha-

Heeft je kindje het ook dagelijks? Of meer incidenteel?
Lees nu je reactie pas 😬. Tot hij n jaar was echt dagelijks tot ik de castor olie ging smeren, nu smeer ik niet meer maar moet zeggen dat hij ook geen rode wangen meer heeft