7 Reacties

5 maanden geleden

Ik lees graag mee. Hier is dit ook met fases aan de hand. Het lijkt bij ons wel hand in hand te gaan met een fase van slaapregressie. Er zijn ook fases waarin het niet is. Heel vervelend want ik heb hierdoor ook gebroken nachten zonder dat ik er altijd uit moet. Ik schrik steeds enorm en lig daarna wakker.

5 maanden geleden

Hier precies hetzelfde. Verder gaat alles heel goed. Er zijn overigens ook nachten dat we hem helemaal niet horen.

5 maanden geleden

Ze gaan vanaf de 11 maanden dromen. Dus dat kan het zijn. Weer even een fase van wennen.

5 maanden geleden

Hier gebeurt dat ook. Op de camera zien we namelijk vaak dat hij gewoon huilt in z’n slaap. Beetje sneu om m dan wakker te maken. Ik ga er pas heen als het huilen langer aanhoudt. Overigens word ik inmiddels ook niet meer wakker van huilen als dit niet lang duurt…

5 maanden geleden

Oh lieve topicstarter en lieve mama’s, Ik dacht even dat ik gek werd maar zo blij om herkenning te lezen! Hier precies hetzelfde! Huilen in slaap, soms beetje schreeuwen, soms beetje grommen. Maar hij ligt dan diep te slapen en ik word er soms 5x wakker van. Gesloopt

5 maanden geleden

Hier ook wel eens, ik druk half wakker half in slaap het geluid van de Babyfoon uit om vervolgens meteen in slaap te vallen, zo moe inmiddels. Soms weet ik dan niet of hij nog meer gehuild heeft en dan voel ik mij schuldig maar ik doet dit zo semi onbewust, want ik neem mij altijd voor om nog even op de camera te blijven kijken tot het huilen stop maar ondertussen val ik in slaap 😅😅😅 (misschien omdat hij dan ook gaat slapen maar dat weet ik dan dus niet zeker) te erg maarja wat moet je ermee😅 gelukkig word hij smorgens blij en tevreden wakker dus dan denk ik dat t wel weer goed zit 🤭

5 maanden geleden

Wat fijn om herkenning te lezen! Wat slopend hè mama’s, zulke onderbroken nachten. Ik ben bang dat ze hier overheen moeten groeien.. Vannacht overigens ook weer een aantal keer :(.. nouja, we gaan gewoon vroeg naar bed! 😅