6 Reacties

8 maanden geleden

Spruw mss? Dan drinkt ze hier ook niet. Of tandjes?

8 maanden geleden

Met ooronsteking drinken en eten ze ook al eens slecht omdat het pijn doet... maar dan hebben ze ook pijn als ze plat liggen

8 maanden geleden

Mijn zoon heeft 2 weken lang z’n flessen geweigerd. Was er eerst best van in paniek ofzo. Omdat ik bang was dat ie te weinig binnen zou krijgen. Maar uiteindelijk een beetje los gelaten. Hij heeft het twee weken vol gehouden, nu drinkt ie weer goed. Kan een fase zijn..

8 maanden geleden

Reactie op Baby_2324

Mijn zoon heeft 2 weken lang z’n flessen geweigerd. Was er eerst best van i ...
Aanvulling; z’n avond eten ging er wel goed in. Maar z’n fruit en broodje was ook steeds een paar happen en dan klaar.

8 maanden geleden

Kan ook een fase zijn.. Mijn zoontje heeft ook van die fases dat die haast niet wilt drinken en lijkt t dan erna weer in te halen. Maar zouden ook tandjes kunnen zijn…

8 maanden geleden

Hadden wij ook vorige week. Hij moest al huilen bij het zien van de fles en dronk niks. Vond dit ook wel spannend, maar gaf hem wel fruit wat er gelukkig wel in ging. Sinds gisteren lijkt hij het wel weer te pakken, maar veel minder vaak dan hiervoor. Ik ben al blij dat hij nu weer iets drinkt. Drinken uit een beker vond hij wel heel interessant, maar daar verslikte hij zich vaak in 😅