Hallo, deze mama zit even met haar handen in het haar. Onze dochter van 8 maanden weigert haar flesvoeding. Ze duwt de fles heel hard weg met haar handjes. Huilt, krijst en overstrekt zich enorm. We hadden tot 6 maanden AH eigen merk flesvoeding. Daarna wegens veel huiduitslag overgestapt op kruidvat eigen merk betere verteerbare melk. En nu van ellende nutrilon 6 tot 10 maanden gaan uitproberen.
Maar nu sinds 2 weken wil ze dus niet uit de fles drinken. Ook niet uit haar water bekertje (als ik daar haar melk in doe). Vandaag heeft ze ik denk alles bij elkaar max 1 flesvoeding op.
Verder drinkt ze wel water. Dit gaat ook goed.
Maar de boterham weigert ze nu ook. Avondeten maar 1/4 wat ze ervan eet. Ook fruit gaat moeizaam. Nu heb ik eens een potje geprobeerd. Daar eet ze 1/3 nog maar van op......
Resultaat nu wil ze ineens in de nacht weer een fles.
Sorry voor mijn lange verhaal, herkenbaar voor andere??? Adviezen??? Tips???
Mijn zoon heeft 2 weken lang z’n flessen geweigerd. Was er eerst best van in paniek ofzo. Omdat ik bang was dat ie te weinig binnen zou krijgen. Maar uiteindelijk een beetje los gelaten. Hij heeft het twee weken vol gehouden, nu drinkt ie weer goed. Kan een fase zijn..
Kan ook een fase zijn.. Mijn zoontje heeft ook van die fases dat die haast niet wilt drinken en lijkt t dan erna weer in te halen. Maar zouden ook tandjes kunnen zijn…
Hadden wij ook vorige week. Hij moest al huilen bij het zien van de fles en dronk niks. Vond dit ook wel spannend, maar gaf hem wel fruit wat er gelukkig wel in ging. Sinds gisteren lijkt hij het wel weer te pakken, maar veel minder vaak dan hiervoor. Ik ben al blij dat hij nu weer iets drinkt.
Drinken uit een beker vond hij wel heel interessant, maar daar verslikte hij zich vaak in 😅