9 Reacties

5 maanden geleden

Ik weet helaas niet waar je de juiste hulp kan krijgen maar ik wil alleen even zeggen dat ik het echt heel sterk van je vind! Ik weet zeker dat iemand je hier in de juiste richting kan wijzen 💚

5 maanden geleden

Reactie op LoLo27

Ik weet helaas niet waar je de juiste hulp kan krijgen maar ik wil alleen e ...
Dank voor je reactie, die kwam wel even binnen.

5 maanden geleden

Ik weet niet hoe het in jullie gemeente geregeld is maar bij onze gemeente zijn er opvoedondersteuners. En dan niet vanuit het cb maar echt een aparte tak zeg maar. Je zou wel bij Cb of huisarts kunnen navragen of er zoiets is. Zij kunnen je dan doorverwijzen.

5 maanden geleden

Via de meeste gemeentes kan je een jeugdhulp-indicatie krijgen, waarmee je vervolgens ambulante ondersteuning kunt krijgen.

5 maanden geleden

Het consultatiebureau kan hierbij heel goed helpen, zij zijn immers jeugdverpleegkundigen. Ze kunnen ook langskomen en even meekijken of de juiste instantie in jouw buurt inschakelen. Het is niet gek dat het soms teveel wordt voor beiden, het is wel belangrijk dat jullie er over blijven praten 💜 het wordt echt beter

5 maanden geleden

Omdat wij allebei een ouder missen ( geen contact meer vanwege mishandeling) kregen wij ' stevig ouderschap' aangeboden via het cb. Die konden ons dan helpen om in ons geval de cirkel te doorbreken en hulp in de opvoeding. Wij wouden dat niet hebben dus hebben het aanbod afgeslagen. Maar misschien is dat voor jullie iets om naar te kijken? Het is specefiek voor gezinnen en kunnen ondersteunen in opvoeding en voor vragen daarover. Ik hoop dat je er wat mee kan

5 maanden geleden

Integrale vroeghulp zou je even kunnen googelen ;)

5 maanden geleden

Volgens mij heb je al veel goede adviezen gekregen! Ik wilde alleen maar even zeggen dat ik het goed vindt dat je hulp gaat zoeken! Veel sterkte komende tijd ❤️

5 maanden geleden

CB hebben we al talloze keren aangegeven dat we denken dat er meer speelt en we ondersteuning nodig hebben. We krijgen op de bezoekjes alleen de standaard tips over rust en regelmaat, slaapjes en voorspelbaarheid. Verder wordt er niks gedaan.