11 Reacties

2 maanden geleden

Ben ook benieuwd!

2 maanden geleden

Ideeën voor cadeautjes of om het te vieren bedoel je? 😁

2 maanden geleden

Reactie op joos2022

Ideeën voor cadeautjes of om het te vieren bedoel je? 😁
Cadeautjes haha

2 maanden geleden

Wij hebben bijna alles al 😂 het geeft ons rust dat we het al in huis hebben en natuurlijk een beetje met het oog op het budget. Dus voor ons zoontje hebben we: Voor sinterklaas : duplo(actie van de kruidvat 2e halve prijs, dus 2 stuks) en van little tikes de grote vrachtwagen (die hebben we via Vinted) schoen cadeau: 2 grote dinosaurussen ( kruidvat 2e gratis) en een bal. Verder krijgt hij hier en daar een paar pepernoten. wij hebben als traditie dat hij van ons een onesie krijgt met kerst, meestal halen we die bij de Primark En misschien krijgt hij nog een rugzakje . Ik ben benieuwd wat jullie doen 🙂

2 maanden geleden

Schoencadeautjes: Smart Max 1 stuk diertje €5 bij de grotere speelgoedwinkels Setje 112 auto’s van de Kruidvat En dan moet ik nog een 3e cadeautje vinden Pakjesavond Ball run voor in bad van little Dutch Grote Duplo box + plaat Boekjes over de kerst En dan wil ik er nog iets bij als een pyjama ofzo. Lees vaak de ‘regel’: iets wat ze willen, iets wat ze nodig hebben, iets leerzaams en iets om te dragen. Bij 1,5 jaar nog lastig, maar wil dit wel gaan proberen te doen, zodat het niet zo’n lading ‘zooi’ wordt wat hij krijgt 🫣

2 maanden geleden

Ik ben al klaar. Zon beetje alles in de aanbieding gekocht. Heb het volgende wat ik verdeel over 2 keer sinterklaasavond en schoenkados: Loopfietsje Mister potato head Foam vormpuzzel Grote dinos Stapelbekers (maar denk dat die die nu al krijgt) gereedschapskistje Magnetiles Boekje Badspeeltjes Wellicht veel als ik de anderen lees haha.

één maand geleden

Nog tips voor meiden??

één maand geleden

Mijn zoontje krijgt een pop, een skippydier en een boekje, en dan vingerverf en speelrijst in schoen. Misschien nog Nijntje Verstoppertje erbij, voor samen met zn broer 🫣 Hebben een nogal sinterklazige familie.. Maar heb nu al in meerdere topics verschillende lijstjes van ‘iets om te spelen, iets te lezen, iets te doen, ect’ gelezen, vind ik wel echt een goede. Dus wellicht pas ik het lijstje daar nog op aan 😁

één maand geleden

Onze dochter is een echt poppenmoedertje en krijgt een kinderwagen voor haar pop. Verder nog geen idee eigenlijk

één maand geleden

Ik heb voor ons zoontje een Ikea keukentje gekocht op mp en mijn ouders gaan die voor hem op pimpen. Hier koop ik nog wat keuken spulletjes bij en hij is dol op zijn duplo, dus ik koop nog 1 duplo plaat waar hij dan op kan bouwen 😊.

één maand geleden

Onze dochter is helemaal fan van Bumba 😄 dus voor haar Bumba verstoppertje en Bumba duplo gekocht, beide in de aanbieding dus we hebben het al in huis 🎁