30 Reacties

één jaar geleden

😂😂 ik herken het niet dat ik mijn huis vind stinken, maar ik heb een afkeer naar mijn vriend 🤣 zijn wax stinkt, parfum, deo allemaal ruiken ze zo sterk 😩 en moet zeggen dat hij t minder gebruikt nu, maar ik blijf t ruiken dus slaapt hij in een ander kamer 🤣

één jaar geleden

Je lijf gaat nu zoeken naar waar het nestje van de baby komt. Ben je al bezig met opruimen/meubels uitzoeken e.d.? Misschien dat het dan minder wordt door psychologisch effect? Don't shoot me..ik probeer mee te denken.. zo voel ik mij dus totaal niet zwanger en weinig babybuik. Ik denk dat het pas komt als verbouwing zover klaar is dat ik voor de kamer aan de gang kan en kleertjes van de 1e kan uitzoeken.

één jaar geleden

Voor een gedeelte herkenbaar helaas, vooral blij dat ik zelf nu ontzettend verkouden ben in dat opzicht haha. Maar mijn man moet nu ook iedere nacht verplicht aan de sterke mondwater anders kan ik er niet naast slapen. Bepaalde geurtjes trek ik slecht. Misschien opzoek gaan naar een huisparfum die je wel lekker vind ruiken en die neerzetten? En verder het huis veel luchten of een keertje azijn koken en dat een paar uur in de kamer laten staan? Succes!

één jaar geleden

Heel herkenbaar!! Ik heb het inmiddels gelukkig alleen met de badkamer, die deur moet dicht zijn haha. Soms bij thuiskomst nog in de woonkamer maar niet meer zoals in de eerste periode. Bepaalde geurkaarsen kan ik inmiddels wel weer hebben dus die steek ik lekker aan! 😊

één jaar geleden

Herkenbaar! Bij een ander inderdaad nergens last van een thuis altijd weer die geuren die mij misselijk maakte.. het ging vooral om kattenvoer, onze wasparfum 🤢 een van die geurstokjes. Ik had te tip om bakjes met baking soda en of koffiebonen neer te leggen op verschillende plekken. De misselijkheid is gelukkig nu weg maar heb die geuren uiteraard verbannen uit het huis! Succes 😊👍🏼

één jaar geleden

Oh wat herkenbaar! Ik heb precies dezelfde en dan vooral in ons eigen huis. De eerste weken moest ik dan ook echt overgeven zodra ik ons huis binnen stapte! Ik heb een tijdje geleden geurstokjes die ik lekker vind neergezet. Dat hielp een tijdje maar die geur vind ik nu ook te sterk! Dus helaas geen tips maar wel heel veel begrip en herkenning!

één jaar geleden

Super bedankt allemaal!🥺 Het feit dat jullie het herkennen stelt mij al een betje gerust want ik begon me echt gekke Henkie te voelen… Ik ga aan de slag met jullie tips! ❤️

één jaar geleden

Ja vreselijk! Herkenbaar inderdaad. Helaas heb/had ik het met de babykamer. Daar lag ooit een sterk geurzakje in de kast en opeens vond ik dat zo goor. Het leek door heel het kamertje te blijven hangen. Steeds spugen als die deur open moest. Heel de kamer verpest in mijn ogen. Nu 18 wk en het lijkt wat af te nemen gelukkig… veel ventileren en de kast leeggehaald om te luchten

één jaar geleden

Reactie op vvvvv

Ja vreselijk! Herkenbaar inderdaad. Helaas heb/had ik het met de babykamer. ...
Precies dit! Kreeg wat hoeslakens van mijn zus die ze had bewaard in een zak met een geurzakje van Zwitsal. Hoeslakens tussen mijn beddengoed gedaan (toen nog niet zwanger) en nu kan ik wel janken 😭 Zo goor!😩

één jaar geleden

Omg Geloof t of niet, ik zocht ook herkenning. Op zoek naar onderwerpen als geuren en misselijkheid zag ik gelijk deze topic er tussen staan. Ik word er inmiddels ook gek van. Voor mij stinkt ook het hele huis , alle geuren kaarsen en rituals in huis is voor mij nu echt een straf. Ik heb echt een extreme afkeer voor geuren en kooklucht etc En gek genoeg niet bij andere mensen thuis, althans veel minder tot niet. Ik heb me keuken al ruim 3 maanden niet van binnen gezien. Me keuken is off limits... ik word moedeloos. Ben ook bijna 16 weken en lijkt niet te veranderen🥺 Anyway hier nog een lotgenoot hahahah

één jaar geleden

Heel herkenbaar! We hebben zelfs een nieuwe bank gekocht omdat ik die lucht niet meer kon harden🙈 (hij was ook wel aan vervanging toe hoor). Ook wasmiddel kan ik niet meer tegen.. dus alle schone was stinkt.. ander wasmiddel geprobeerd, uiteindelijk hetzelfde. Mijn hondje vond ik altijd heel lekker en vertrouwd ruiken, die vind ik nu ook echt stinken.. arm beestje. En als mijn man alcohol op heeft.. die lucht is niet te harden. Ondanks dat sinds 2 weken het overgeven klaar is blijf ik die geuren niet kunnen verdragen. Ben woensdag 18 weken

één jaar geleden

Ik heb het met de koelkast en dan vooral met salami (ookal zit het in een plastic zakje die we na het openen eromheen doen).

één jaar geleden

Herkenbaar! Ik vind ons huis ook stinken. Elke kamer. En mijn vriend heeft die geur in het kwadraat, dus dat vond ik ook heel vies. Arme man 🙈 Geursprays vind ik niet te harden. Merk dat het nu wel afneemt, gelukkig! Ben nu 16 weken. Hoop dat het voor jullie ook beter gaat worden!

één jaar geleden

Heel erg herkenbaar! Vind mijn vriend soms zelfs écht niet lekker ruiken. Gewoon zijn eigen geur staat mij niet aan, haha zo zielig! Mijn nieuwe lifehack is een robijn wasverzachter (met een beetje een neutrale basis geur) te koken in een pannetje water op het vuur. Je hele huis ruikt naar robijn. Niet heel erg gezond. Maar je voelt je er fijner door.

één jaar geleden

Ik heb het ook! Vooral de geur van de hond, zijn mand en bench 😅. Ook sommige huisparfums/kaarsen etc vind ik verschrikkelijk 😂. Ik had een Amber blokje voor de hal gehaald omdat ik het daar vond stinken, na 3 weken heb ik een andere geur gehaald omdat ik de eerste geur niet meer kon hebben en daar ook misselijk van werd. Echt heel gek om te ervaren dat je die geuren zo heftig kan meemaken.

één jaar geleden

Zoveel die dit herkennen😭🥺 Het is zo een vreemd gevoel! Ik heb laatst mijn keuken schoongemaakt met bleek. Uren later loop ik de keuken binnen en moet ik weer kokhalzen 😭 Jullie tips maar vooral herkenning bieden steun🫶🏻

één jaar geleden

Enorm herkenbaar. Ene dag wel erger dan de andere. Maar kan soms wel weg willen uit huis omdat de geur mij zo tegenstaat. Als ik gekookt heb, walg ik van mijn eigen kleding en haren, ga het liefst gelijk douchen. En mn vriend... vind ik ook soms zo erg stinken, vooral die mondgeur.... grrr. Heb er last van, dat ik dit zo ervaar. Echt niet gemakkelijk

één jaar geleden

Heel herkenbaar alles! Ik heb zelf alle geurkaarsen, amberblokjes en geurstokjes weggegooid. Vuilniszak gepakt en weg ermee. Heel extreem, maar werd er nóg misselijker van. En ik ben het al nonstop 😅 Ik had het kunnen weggeven of opbergen, maar dit voelde in mijn misselijkbui even heel goed 😂 Maar nu vind ik alsnog alles stinken en inderdaad ook de geur na het koken: zowel hoe het huis ruikt als ikzelf. En ik leef op kauwgom en mentos, want die smaak in mijn mond de hele dag… Gadverdamme! Ik geef ze ook aan mijn vriend 😂

één jaar geleden

Reactie op Dolgelukkig

Heel herkenbaar alles! Ik heb zelf alle geurkaarsen, amberblokjes en geurst ...
Om te huilen 😭 Ik wil dus binnenkort amberblokjes proberen maar ik durf niet, haha. Helpt Mentos een beetje?

één jaar geleden

Enorm herkenbaar. Ene dag wel erger dan de andere. Maar kan soms wel weg wi ...
Ja, precies! Dat je idd gaat walgen van jezelf en nooit het gevoel te hebben dat je “schoon” bent. Bij mij walg ik van schoon gewassen kleren… wasmiddel 🤢