Met het lekkerder weer op komst, loop ik tegen het volgende aan.
Wij hebben geen nette tuin, het is ook een kleine tuin, op het zuiden dus snel heet (met 20 graden smoor je al weg), en onze dochter tijgert alleen nog.
Hoe speel je buiten?? Zou zo graag lekker in de tuin willen zitten met dr, maar ze kan nog niet zelfstandig gaan zitten of echt kruipen of handen en knieën.
Dus een kleedje neerleggen daar is ze natuurlijk zo vanaf getijgerd, en dan maakt ze haar kleding stuk op de ruwe oude tegels.
Het is een huurhuis dus ik ga niet de tuin opnieuw betegelen voor die paar jaar dat we hier nog wonen.
Hebben jullie nog ideeën??
Zit erover te denken om een stukje (kunst)gras aan te leggen voor dr verjaardag ofzo. Maar dat is niet zo 1,2,3 geregeld natuurlijk.
Alvast bedankt!!
Je hebt van die kunstgras matten van de Action, die zijn echt heel nep, maar wel zacht. Wij zetten er meestal het zwembadje op. Je zou er daar 3 van kunnen halen en kan ze daar op tijgeren
Wij leggen buiten van die fitness matten neer stuk of 6 en soms 12 daar kan hij redelijk op los gaan! Ook hebben wij stukje kunstgras indd, gewoon over tegels heen gelegd en hele tuin schoongespoeld met hoge druk.
Voor rest gewoon lekker (oude) legging aan en meneer vermaakt zich 🤭
Mijn moeder zet, als ze op ons jongste zoontje past, het campingbedje buiten als 'box'. Kan hij zich heerlijk in vermaken, terwijl oma met z'n oudere broer buiten speelt.
Wij hebben een plastic grondbox die we buiten zetten! Hij speelt hier best een tijd in, en ik heb een groot picknickkleed gekocht waar de box op staat.
Op marktplaats gevonden, maar zie hem ook op Amazon: https://amzn.eu/d/5e ...
Hmmm lees nu zelf de reviews van deze, zou hem niet kopen na aanleiding van deze reviews 🥴 maar ik vind het bewegen van de zijwanden heel erg meevallen! En het valt zeker niet om
https://www.bol.com/nl/nl/p/grondbox-babay-speelbox-181x122cm-rechthoekig-groot-formaat-met-basketbalkorf-blauw/9300000126556246/?bltgh=u5mYnVPGzW5kahrzBXNL7Q.3_9.13.ProductPageUrl
Als je de balkorf eruit haalt dan kan je daar een parasol in steken 😂 moet je het wel zelf creatief oplossen
Wat een top idee!
En laten jullie die box dan altijd staan of zetten jullie ...
Draaien hem op zn zij en dan met open kant tegen de muur aan. Op en af bouwen zit best even tijd in. Haal de dekens/matrassen eruit en rest laat ik gewoon buiten
Ik heb op vinted een setje joggingbroeken gekocht. Die doe ik aan als we naar buiten gaan. Mogen vies worden, kapot gaan. Maakt me niets uit 😁
Qua warmte helpt het wel echt om meer groen in de tuin te plaatsen. Alleen een mooie boom maakt al zoveel verschil!