34 Reacties

6 maanden geleden

Je hebt van die kunstgras matten van de Action, die zijn echt heel nep, maar wel zacht. Wij zetten er meestal het zwembadje op. Je zou er daar 3 van kunnen halen en kan ze daar op tijgeren

6 maanden geleden

Reactie op Baby_2324

Je hebt van die kunstgras matten van de Action, die zijn echt heel nep, maa ...
Ben bang dat dat hele nep kunstgras super snel warm word, want er veel verschil in kwaliteit e.d.

6 maanden geleden

Wij leggen buiten van die fitness matten neer stuk of 6 en soms 12 daar kan hij redelijk op los gaan! Ook hebben wij stukje kunstgras indd, gewoon over tegels heen gelegd en hele tuin schoongespoeld met hoge druk. Voor rest gewoon lekker (oude) legging aan en meneer vermaakt zich 🤭

6 maanden geleden

Reactie op babynummero2

Wij leggen buiten van die fitness matten neer stuk of 6 en soms 12 daar kan ...
Ja ws denk ik ook veel te moeilijk 😅 dank!

6 maanden geleden

Mijn moeder zet, als ze op ons jongste zoontje past, het campingbedje buiten als 'box'. Kan hij zich heerlijk in vermaken, terwijl oma met z'n oudere broer buiten speelt.

6 maanden geleden

Reactie op Annabella2211

Mijn moeder zet, als ze op ons jongste zoontje past, het campingbedje buite ...
Slim ja! Heb alleen geen campingbedje haha

6 maanden geleden

Wij hebben een plastic grondbox die we buiten zetten! Hij speelt hier best een tijd in, en ik heb een groot picknickkleed gekocht waar de box op staat.

6 maanden geleden

Reactie op AniekdV

Wij hebben een plastic grondbox die we buiten zetten! Hij speelt hier best ...
Top idee zeg!

6 maanden geleden

Reactie op AniekdV

Wij hebben een plastic grondbox die we buiten zetten! Hij speelt hier best ...
Tip waar je mooie en goede kunt kopen? Ben hier ook naar op zoek naar kwaliteiten variëren nogal heb ik het idee🤔

6 maanden geleden

Wij hebben ook een stenen tuin, volgend jaar veranderen pas. Nu een groot buitenkleed gekocht van Ikea: Morum. Super mooi kleed! 🥰

6 maanden geleden

Reactie op SW1985

Tip waar je mooie en goede kunt kopen? Ben hier ook naar op zoek naar kwali ...
Op marktplaats gevonden, maar zie hem ook op Amazon: https://amzn.eu/d/5eG6XUR heel tevreden mee!

6 maanden geleden

Reactie op AniekdV

Op marktplaats gevonden, maar zie hem ook op Amazon: https://amzn.eu/d/5e ...
Hmmm lees nu zelf de reviews van deze, zou hem niet kopen na aanleiding van deze reviews 🥴 maar ik vind het bewegen van de zijwanden heel erg meevallen! En het valt zeker niet om

6 maanden geleden

Wij hebben haar in een grondbox. Kan zelfs nog een parasol in als het moet 😁

6 maanden geleden

Reactie op Mom Of Stars

Wij hebben haar in een grondbox. Kan zelfs nog een parasol in als het moet ...
Fantastisch!

6 maanden geleden

Reactie op Mom Of Stars

Welke is dit??

6 maanden geleden

Reactie op EsAaEn

Welke is dit??
https://www.bol.com/nl/nl/p/grondbox-babay-speelbox-181x122cm-rechthoekig-groot-formaat-met-basketbalkorf-blauw/9300000126556246/?bltgh=u5mYnVPGzW5kahrzBXNL7Q.3_9.13.ProductPageUrl Als je de balkorf eruit haalt dan kan je daar een parasol in steken 😂 moet je het wel zelf creatief oplossen

6 maanden geleden

Reactie op Mom Of Stars

Wat een top idee! En laten jullie die box dan altijd staan of zetten jullie die steeds weer op? Hier veel katten in de tuin....

6 maanden geleden

Reactie op JuliaL

Wat een top idee! En laten jullie die box dan altijd staan of zetten jullie ...
Draaien hem op zn zij en dan met open kant tegen de muur aan. Op en af bouwen zit best even tijd in. Haal de dekens/matrassen eruit en rest laat ik gewoon buiten

6 maanden geleden

Ik heb op vinted een setje joggingbroeken gekocht. Die doe ik aan als we naar buiten gaan. Mogen vies worden, kapot gaan. Maakt me niets uit 😁 Qua warmte helpt het wel echt om meer groen in de tuin te plaatsen. Alleen een mooie boom maakt al zoveel verschil!

6 maanden geleden

Kunstgras kan ook echt heel heet worden. Echt wel gevaarlijk. Dit stukje kunstgras was dus op een dag dat het 35c graden was 65 graden!