6 Reacties
2 jaar geleden
Heb ik nooit van gehoord. Bij de vaccinatie vroeg de kinderarts of ik ons kindje nog inbakerde omdat hij neiging heeft om te beginnen rollen. Ik moest dit stilaan afbouwen. Maar hij zei niks van het inbakeren nav een vaccinatie. Je moet wel opletten, en zeker met dit warme weer, dat ze koorts kunnen maken door de vaccinatie en ze het zo te warm zouden krijgen in een inbakerdoek/ slaapzakje
2 jaar geleden
Het heeft te maken dat ze hun warmte verliezen via hoofd en handjes en bij inbakeren zitten hun handjes verstopt. En ze kunnen anders oververhit raken als ze koorts krijgen.
Die van ons sliep ook ingebakerd maar sinds de vaccinatie niet meer. En het gaat gewoon goed
2 jaar geleden
Na vaccinatie idd niet inbakeren i.v.m mogelijke koorts en de warmte die ze dan niet kwijt kunnen
2 jaar geleden
Wij kregen dit inderdaad ook te horen ivm koorts. We hebben een love to dream swaddle. De arts zei dat dit wel kon als we een laagje (romper) weg zouden halen, dus in alleen z’n luier. Hij is gister gevaccineerd, toen ook koorts in de avond, met zetpil dempte de koorts. Gister de slaapzak dus wel gebruikt en die kan van de onderkant open dus we hadden z’n voetjes en beentjes er wel uit. We hebben ‘m bij de nachtvoedingen wel nog 2x getempt en had toen geen koorts meer, dus ging goed ondanks ook de warme nacht.