9 Reacties

19 dagen geleden

Onze zoon doet het ook, eerst helemaal plat en nu vaker op z'n tenen. Ik zeg altijd op de voetjes lopen en dan doet hij het wel gewoon 🤣🤭

19 dagen geleden

Heel herkenbaar hier. Ons zoontje (17maand) doet dit ook veel de laatste tijd. Vooral als hij heel enthousiast is. Ik heb me er zelf nooit geen vragen bij gesteld of me zorgen gemaakt. Ik denk dat dit wel goed komt?

19 dagen geleden

Oh ja ik herken dit zo, zo gek, loopt nu alleen nog maar op zijn tenen 😂. Heeft daarvoor altijd plat gelopen, zal wel loslopen ( letterlijk) denk ik

19 dagen geleden

Ons dochtertje doet dit ook sinds kort. Ik denk dat dit gewoon weer een ontdekking is 🤷🏻‍♀️

19 dagen geleden

Hier een mama van een zoon met ASS ( bijna 4 ) die nooit op tenen heeft gelopen. Laat je niet gek maken met alles wat je leest 😊 Als zij zich verder goed ontwikkeld hoef je geen zorgen te maken

17 dagen geleden

Hier ook voor twee of drie weken. Het is een nieuwe skill die ze oefenen. Ging samen met leren achteruit lopen en rondjes draaien. Als het tenen lopen aanblijft op lange termijn dan is het wellicht iets om te bespreken met CB..

16 dagen geleden

Oh jaa dat deed ons zoontje ook nadat hij los had leren lopen. Maar ik zie het hem nu helemaal niet meer doen eigenlijk, dus dat is vanzelf over gegaan. Hij deed het ook steeds maar een paar stapjes en ging dan weer plat lopen, dus het was echt oefenen inderdaad.

15 dagen geleden

Reactie op Miss Stitch

Oh jaa dat deed ons zoontje ook nadat hij los had leren lopen. Maar ik zie ...
Ja hier ook inderdaad

14 dagen geleden

Hier loopt die al sinds ze eerste verjaardag en doet dit nu sinds 2 maanden.. soms niet en soms wel vaak… gaat nu ook achteruit lopen en rondjes draaien dus denk een ontwikkelings iets? T is niet constanr maar een paar stapjes tussendoor