33 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op elinlag
Ja nogsteeds… ik begrijp er niks van🫠
En als je die ochtend slaap van 1.5 inkort? Of heb je dan chago kindje🤪 .. hoeft t ook niet te zijn hoor als dat altijd goed ging.. waarschijnlijk slaapregressie
3 maanden geleden
Oh ik wordt echt gek.. nogsteeds wordt hij tussen 5:30 en 6:00 wakker🫠 ik heb er zelf geen last van omdat ik er niet gelijk uit hoef maar ik wil gewoon dat hij ‘snachts goed zijn slaap pakt en rond een normale tijd wakker wordt.. denk toch maar proberen om slaapjes overdag ook in te korten dan? Hij gaat nu al 5 dagen om 19:30 minimaal naar bed
3 maanden geleden
Reactie op elinlag
Oh ik wordt echt gek.. nogsteeds wordt hij tussen 5:30 en 6:00 wakker🫠 ik ...
Ik had drie dagen terug ook te vroeg gejuicht haha. Het ging weer drie dagen goed. Nu al weer 2 dagen rond 5.30 wakker, maar doet precies hetzelfde. Gewoon stil in bed met zijn speentjes spelen, ga hem er nu pas uithalen.. maar hij is momenteel overdag ook erg huilerig en hangerig en niks is goed. Dus ga eerst de sprong uitzitten haha!
3 maanden geleden
Reactie op JAIS93
Ik had drie dagen terug ook te vroeg gejuicht haha. Het ging weer drie dage ...
Echt wel heel fijn dat jullie gewoon nog even kunnen blijven liggen, hier staat ze om 5:30 gewoon echt in bed te huilen net zo lang tot ik kom. Pak haar dan meestal nog even bij ons in bed maar dat is ook altijd maar voor heel even dan is ze er echt klaar mee.
3 maanden geleden
Reactie op Shannonjck
Echt wel heel fijn dat jullie gewoon nog even kunnen blijven liggen, hier s ...
Jaa daar zijn wij ook enorm blij mee! Ik denk vaak in de ochtend als ik nog even kan blijven liggen terwijl hij aan het spelen is aan degenen die idd er ook echt uit moeten om die tijd😭… vreselijk lijkt me dat..
3 maanden geleden
Reactie op Shannonjck
Echt wel heel fijn dat jullie gewoon nog even kunnen blijven liggen, hier s ...
Jaa dat geloof ik! Dat hadden wij rond 9 maanden ook, dat hij met geen mogelijkheid meer in bed wilde liggen en we er echt uitmoesten. Dan duren je ochtenden heel lang! Succes!
3 maanden geleden
Reactie op elinlag
Nog hetzelfde helaas. We hebben eerder een slaapcoach traject gedaan en heb ...
Jeetje.. denk je dat het door de slaapregressie kan komen? Begreep toevallig vandaag van mn vriendin dat ze dit ook heeft gehad met haar zoontje en dat heeft 2 maanden geduurd, ineens was alles weer normaal.
3 maanden geleden
Reactie op elinlag
En bij jou?
Hier inderdaad soms ook nog maar niet elke dag. Nu weigert ze ineens sinds gister haar middag dutje dus ook weer iets nieuws, daardoor gaat ze heel vroeg naar bed (18:00/18:15) en word ze ook weer zoals vanmorgen 05:20 wakker..