Hi dames,
Mijn man en ik zijn bezig voor ons 2e kindje. Nu werd ik vanochtend wakker en ging ik naar de wc en had ik best heftig bloed verlies (helder rood). Het is raar want mijn menstruatie word pas rond 15 oktober verwacht en is normaal gesproken best nauwkeurig… nou las ik ook het een en ander over innestelingsbloedingen. Iemand ervaring mee? Zou dat dit kunnen zijn? Ik had zoveel hoop op dat het gelukt was deze ronde maar nu ben ik toch wat bang van niet.. 😔
Weet je wanneer je eisprong is geweest?
Een innestelingsbloeding komt meestal 6 tot 12 dagen na je ovulatie..
Ik hoop voor je dat het geen menstruatie is!
Weet je wanneer je eisprong is geweest?
Een innestelingsbloeding komt mees ...
Ik gebruik de app Maya om mijn ongesteldheid en vruchtbare dagen bij te houden. Mijn vruchtbare dagen zouden geweest zijn 29,30 sept en 1 okt. volgens deze app. Dus die 6/12 dagen daarna klopt redelijk. Maar ik lees dat een innesteling wel voor bloedverlies kan zorgen maar deze is dan licht roze. Mijn bloed verlies is nu best erg en heel rood… ben echt bang dat dit gewoon mijn ongesteldheid is. Heb ook geen idee wanneer ik nu kan testen?
Ik gebruik de app Maya om mijn ongesteldheid en vruchtbare dagen bij te hou ...
Volgens mij een week na de innesteling kun je hcg aanmaken en dus positief testen. Ik zou dus nog even wachten met testen.
Hoe gaat het inmiddels met de bloedingen?
Volgens mij een week na de innesteling kun je hcg aanmaken en dus positief ...
Ik heb gisteren en vandaag wel gebloed. Ook tampons nodig gehad, dus wel wat meer dan “een paar druppels” wat ik op internet vooral lees bij een innestelingsbloeding. Toch wel nog hoop dus ik ga inderdaad nog even wachten en dan begin komende week testen. Toch spannend! Ik hou je op de hoogte :)
Aiii dat lijkt me ook niet heel goed nieuws.. 😓
Is het wel een voor jou n ...
Opzich wel als een menstruatie, ietsjes meer en langer bloedverlies wel. Normaal echt maar 3 dagen en weinig bloedverlies. Nu al 4 dagen en wat meer bloedverlies dan normaal…