9 Reacties

één maand geleden

Weet je wanneer je eisprong is geweest? Een innestelingsbloeding komt meestal 6 tot 12 dagen na je ovulatie.. Ik hoop voor je dat het geen menstruatie is!

één maand geleden

Reactie op JuliaL

Weet je wanneer je eisprong is geweest? Een innestelingsbloeding komt mees ...
Ik gebruik de app Maya om mijn ongesteldheid en vruchtbare dagen bij te houden. Mijn vruchtbare dagen zouden geweest zijn 29,30 sept en 1 okt. volgens deze app. Dus die 6/12 dagen daarna klopt redelijk. Maar ik lees dat een innesteling wel voor bloedverlies kan zorgen maar deze is dan licht roze. Mijn bloed verlies is nu best erg en heel rood… ben echt bang dat dit gewoon mijn ongesteldheid is. Heb ook geen idee wanneer ik nu kan testen?

één maand geleden

Reactie op Irisvk98

Ik gebruik de app Maya om mijn ongesteldheid en vruchtbare dagen bij te hou ...
Volgens mij een week na de innesteling kun je hcg aanmaken en dus positief testen. Ik zou dus nog even wachten met testen. Hoe gaat het inmiddels met de bloedingen?

één maand geleden

Reactie op JuliaL

Volgens mij een week na de innesteling kun je hcg aanmaken en dus positief ...
Ik heb gisteren en vandaag wel gebloed. Ook tampons nodig gehad, dus wel wat meer dan “een paar druppels” wat ik op internet vooral lees bij een innestelingsbloeding. Toch wel nog hoop dus ik ga inderdaad nog even wachten en dan begin komende week testen. Toch spannend! Ik hou je op de hoogte :)

één maand geleden

Reactie op Irisvk98

Ik heb gisteren en vandaag wel gebloed. Ook tampons nodig gehad, dus wel wa ...
Ja spannend! Finkers crossed🤞 Sterkte met wachten!🍀 Ik lees t wel:)

één maand geleden

Reactie op JuliaL

* Fingers😅

één maand geleden

Reactie op JuliaL

Helaas nogsteeds bloedverlies dus heb de hoop toch wat opgegeven..

één maand geleden

Reactie op Irisvk98

Helaas nogsteeds bloedverlies dus heb de hoop toch wat opgegeven..
Aiii dat lijkt me ook niet heel goed nieuws.. 😓 Is het wel een voor jou normale bloeding zoals je menstruatie normaal is of heel anders?

één maand geleden

Reactie op JuliaL

Aiii dat lijkt me ook niet heel goed nieuws.. 😓 Is het wel een voor jou n ...
Opzich wel als een menstruatie, ietsjes meer en langer bloedverlies wel. Normaal echt maar 3 dagen en weinig bloedverlies. Nu al 4 dagen en wat meer bloedverlies dan normaal…