34 Reacties

3 jaar geleden

Waarschijnlijk dit; You were loved before you had arrived And every day that love just multiplies Stukje songtekst

3 jaar geleden

Hier wordt het: Op mijn teentjes kijk ik over 't randje van de wieg Dag klein broertje/zusje ik vind je lief

3 jaar geleden

Hier kort maar krachtig; Liefde wordt leven

3 jaar geleden

Wij hebben gekozen voor: Met Mama's buik is het nu gebeurd, Nu is papa's geduld aan de beurt.

3 jaar geleden

Ik las ergens op dit forum 'Al ons later is met jou', vond die zo mooi dat we 'm op het geboortekaartje gaan zetten :-)

3 jaar geleden

Wij doen: Onze liefde heeft handjes en voetjes gekregen. Ik wilde eigenlijk een stukje songtekst van John Mayer doen: everything you鈥檒l ever be, you already are to me. Maar mijn vriend vond het niet mooi dat het in enkelvoud is!

3 jaar geleden

Wij gaan erop zetten Al wordt je een klein boefje Of ben je altijd lief Jij bent vanaf het allereerst moment Onze hartendief 馃グ

3 jaar geleden

Dit heb ik erop gezet

3 jaar geleden

Ik heb zelf een gedichtje geschreven van 4 regels. Geen idee of je een beetje een woordkunstenaar bent, maar misschien is dat een optie?

3 jaar geleden

Misschien een rare vraag, maar ik twijfel. Zet je achter een tekst in een geboortekaartje een .(punt) of niet?

3 jaar geleden

Wij hebben heel origineel 1 van het internet gehaald: Twee harten 脡茅n liefde Uit liefde 脡茅n hart We vonden hem te mooi om niet te gebruiken馃グ

3 jaar geleden

Reactie op Emmily23

Misschien een rare vraag, maar ik twijfel. Zet je achter een tekst in een g ...
Ligt een beetje aan je eigen voorkeur en wat voor tekst het is. Als het een gedichtje is met meerdere zinnen en komma's erin zou ik t wel doen. Zonder punt is het raar als de volgende regel weer wel met hoofdletter begint bijvoorbeeld. Bij 1 zin of een quote ofzo zou ik het niet doen. Maar stukje esthetiek is voor ieder anders. Gewoon gaan voor wat je het mooist vindt.

3 jaar geleden

Reactie op Emmily23

Misschien een rare vraag, maar ik twijfel. Zet je achter een tekst in een g ...
Ik zou zeggen dat je dat in principe niet doet. Maar bij meedeed losse zinnen (ik weet niet wat je in gedachten hebt) wel.

3 jaar geleden

Reactie op J1988

Ik zou zeggen dat je dat in principe niet doet. Maar bij meedeed losse zinn ...
Meerdere 馃檲

3 jaar geleden

Reactie op J1988

Ik zou zeggen dat je dat in principe niet doet. Maar bij meedeed losse zinn ...
Ja we hebben meerdere lossen zinnen uit een liedje. Nu de proefdruk besteld zonder puntjes, maar kan het altijd nog aanpassen 馃槄

3 jaar geleden

Reactie op Emmily23

Ja we hebben meerdere lossen zinnen uit een liedje. Nu de proefdruk besteld ...
Zou het dan idd zonder punten doen :-)

3 jaar geleden

Wij houden van simpel. Bij onze eerste zoon hadden we: We zijn zo blij dat je er bent En nu gaan we voor: Trots, blij en gelukkig Ook twee keer voor een enkele kaart gegaan met alleen een voor- en achterkant, dus er was ook niet heel veel ruimte voor uitgebreide tekst!

3 jaar geleden

Wij hebben: Small enough to fit in our hands Big enough to fill our world Ons kaartje is simpel dus vond dat de tekst ook simpel/kort moest zijn馃グ

3 jaar geleden

De meeste dingen beginnen heel klein, maar onze liefde voor jou kan niet groter zijn...

3 jaar geleden

Wij doen: waar leven begint en liefde nooit meer eindigt 馃グ