9 Reacties

7 dagen geleden

Hier ook hoor! En vind vooral dat eenkennige een heftige fase haha. Waar hij 4 weken terug nog op iedereen afliep, kusjes gaf en vrolijk zwaaide, hangt hij nu de hele dag aan mijn been en wilt hij zelf niets van papa weten, dan is het dramaaaaa! 🙈

6 dagen geleden

Hier ook, a l l e s is strijd op het moment. Echt dramaqueen om het minste. Mag snel over zijn dit 🤪

5 dagen geleden

Pff nou. Op de grond liggen gillen als iets niet gaat zoals hij wilt en luistert voor geen meter…

5 dagen geleden

Ik heb een hele temperamentvolle meid, maar herken die lastige periode (nog) niet. Wel is zij eerder prikkelbaar als zij moe is, maar dat is nog te overzien en altijd zo geweest. Ik let echter al weken heel goed op de volgende zaken: - Probeer zo weinig mogelijk nee te gebruiken en bied altijd een alternatief en/of beperkte keuzes of leid ik af; - Laat haar altijd meehelpen, meedoen als zij dit wil maw betrek haar al weken erg veel bij huishouden/ aankleden/ boodschappen; - Ik geef haar extra tijd en aandacht wanneer zij dit nodig lijkt te hebben; - Ik probeer bepaalde dingen uit te leggen in korte en simpele zinnen etc. Maar goed, ik liep vooruit die lastige fase en las mij in - vaak willen kindjes erbij horen op die leeftijd, autonoom zijn en zij is enorm gelukkig als zij betrokken wordt vanaf dat zij 14 mnd was ofzo - hier echt wereld van verschil gemaakt! Zij heeft grootste lol met zichzelf momenteel, ook bij KDV 🥰

5 dagen geleden

Pff agree! Vind het echt even pittig soms. Heb t idee dat ze veel begrijpt maar zelf nog niet kan aangeven wat ze wil

4 dagen geleden

Hier ook! Heeeeeel hard huilen ineens en heel kort lontje. Ooo naar bed brengen is een drama

3 dagen geleden

Hier is het ook elke dag weer een nieuwe strijd.. en met name het eten en slapen. Mijn kleintje weigert gewoon te eten. Het maakt niet uit wat het is ze blijft nee schudden. Zelfde voor slapen 😭 iemand tips voor goed eten?

2 dagen geleden

Hier 2nnachten goed gedaan en vanochtend was het weer zo ver kwart voor 6 wakker hij doet ook nog soms 2 slapjes over naar 1 lukt niet op deze manier omdat hij te vroeg wakker word

één dag geleden

Reactie op prinsesjevanmama

Hier is het ook elke dag weer een nieuwe strijd.. en met name het eten en s ...
Hier precies hetzelfde! 😅