13 Reacties
3 jaar geleden
De producten om een jacuzzi hygiënisch te houden (gezien er veel mensen in gaan) zijn schadelijke voor je natuurlijk bescherming beneden. Doordat het je natuurlijke bescherming verstoort is, is de kans op infectie groter.
3 jaar geleden
In een jacuzzi of bubbelbad zitten die openingen waar de lucht doorheen komt. Dat is een broedplaats voor bacteriën. Dus zelfs al zet je in een bubbelbad de functie niet aan is het een heel stuk minder hygiënisch. Na de 32 weken kan je baarmoedermond wat open gaan staan en dus moet je de risico's op infecties zoveel mogelijk beperken. 😄
3 jaar geleden
Enkel als je vliezen gebroken zijn mag je niet meer in bad of jacuzzi
Een bad mag je inderdaad blijven nemen (wel best niet >38graden) maar een jacuzzi wordt wel echt afgeraden hoor. Ook met niet gebroken vliezen ☺️ maar iedereen doet natuurlijk wat hem/haar het beste lijkt.
Ik wou persoonlijk ook graag nog een jacuzzi gaan doen op 34 weken, maar na advies toch niet gedaan dus snap de teleurstelling wel 🥲
3 jaar geleden
Reactie op Firsttimemom23x
Een bad mag je inderdaad blijven nemen (wel best niet >38graden) maar ee ...
Hier met 36 weken nog heerlijk gebubbeld bij Landal. Kon gewoon volgens mijn verloskundige
3 jaar geleden
Een bad is wel echt anders, daar pak je schoon water, enkel voor jezelf. In een jacuzzi staat hetzelfde water vaak weken of zelfs maanden.
Ik heb zelf een jacuzzi thuis, die ik elke dag goed onderhoud (laat paar uur pompen, schone filter, water testen en waar nodig chemicaliën toevoegen zodat de waterkwaliteit top is). Hier ga ik nog in maar of dat elders ook allemaal zo goed gebeurt, weet je vaak niet.. Ik zou zelf t risico niet nemen
3 jaar geleden
Een bad is wel echt anders, daar pak je schoon water, enkel voor jezelf. In ...
Dit inderdaad! ☺️
3 jaar geleden
Hier met 36 weken nog heerlijk gebubbeld bij Landal. Kon gewoon volgens mij ...
Dit! Ik ben gister naar sanadome in Nijmegen geweest. Door de verhalen van 32 weken ging ik ook twijfelen dus heb ik de verloskundige voor de zekerheid gebeld. Die gaf aan dat ik op temperatuur schommelingen moest letten, maar dat er verder geen enkel probleem was.
3 jaar geleden
DAMES bedankt voor al Julie reacties. Eerlijk gezegd snap ik het bacterie verhaal beter nu jullie hebben uitgelegd over chemicaliën en de sproeiers etc... en idd een bad is in dat geval een ander verhaal. Ik neem geen risico en ga dan op zoek naar een bad ipv jacuzzi. Dan is het iets waar ik naar zal uitkijken na de bevalling. Bedankt voor jullie tijd ♡♡♡