600 Reacties

één jaar geleden

2❤

één jaar geleden

Wat leuk om nu heel voorzichtig de eerste reacties van degene die het wel weten binnen te zien druppelen! En wat spannend nog voor iedereen die nog even geduld moet hebben. Heb diep respect voor de dames die het een verrassing houden tot aan de geboorte, lijkt me zo leuk en bijzonder op die manier, maar ik ben veeeeeel te nieuwsgierig ! Nieuwe stand: 19💛 1❤️ 1💙

één jaar geleden

💙

één jaar geleden

💙

één jaar geleden

💛

één jaar geleden

4 💙

één jaar geleden

5 💙

één jaar geleden

Overzichts update: 20💛 1❤️ 5💙

één jaar geleden

Reactie op Celiie

Overzichts update: 20💛 1❤️ 5💙
Er zijn toch 2 meisjes of vergis ik me nou😳

één jaar geleden

21 💛

één jaar geleden

3❤️

één jaar geleden

Reactie op ᴍ ᴇ ᴢ ᴀ

Er zijn toch 2 meisjes of vergis ik me nou😳
Alleen boeboe4 had het bevestigd maar die zei 2 ❤️ misschien krijgt ze een tweeling en dan 2 meiden dan heb ik het verkeerd begrepen anders heb ik m als 1 genoteerd. bloem95 DENKT dat ze een meisje krijgt maar weet het nog niet zeker dus die heb ik eruit gehaald. En dan nu minnieverstr ook een meisje kom ik voor nu uit op 2 meiden die verwacht worden 😄 Of zie ik iemand per ongeluk over het hoofd? Dat is e ht mn bedoeling niet. Voor nu heb ik m daarom staan op; 21💛 2❤️ 5💙

één jaar geleden

Bloem95 heeft vandaag ook de uitslag binnen en krijgt zoals ze al verwacht had een dochter, van harte gefeliciteerd! Zal er weer bij zetten! 21💛 3❤️ 5💙

één jaar geleden

💙

één jaar geleden

❤️

één jaar geleden

Ik heb het geslacht late bepalen met 12+5 het was duidelijk een jongen ze doen het eigenlijk pas met 14 weken maar omdat ik niet erg vond risico te lopen mocht het eerder voor de lol en het was duidelijk een jongen.

één jaar geleden

Reactie op Saharah

Ik heb het geslacht late bepalen met 12+5 het was duidelijk een jongen ze d ...
Wat leuk! Van harte gefeliciteerd! Een jongetje veranderd vaak niet meer idd.

één jaar geleden

💙 7

één jaar geleden

Reactie op Saharah

Ik heb het geslacht late bepalen met 12+5 het was duidelijk een jongen ze d ...
Heb dat ook gedaan met 12+4 en was ook duidelijk een jongen🤣

één jaar geleden

Reactie op Celiie

Alleen boeboe4 had het bevestigd maar die zei 2 ❤️ misschien krijgt ze een ...
Okeee 😘 duidelijk