44 Reacties

3 jaar geleden

Ah ik heb al tickets voor de donderdag in huis, wat jammer!

3 jaar geleden

Ik kan de code niet toevoegen. Geeft die aan dat deze al in gebruik is. Kost dit verder nog iets? Ik heb tickets voor de huishoudbeurs die zaterdag dat de 9 maanden beurs overlapt haha

3 jaar geleden

Ik krijg helaas een foutmelding op de code

3 jaar geleden

Reactie op Chantaljoling

Ik kan de code niet toevoegen. Geeft die aan dat deze al in gebruik is. Kos ...
Dat heb ik ook

3 jaar geleden

Hier ook een foutmelding met de code

3 jaar geleden

Reactie op ebast

Ah ik heb al tickets voor de donderdag in huis, wat jammer!
Wil je een mailtje sturen naar fabienne@24baby.nl? Dan kijken we of we dit kunnen oplossen voor je :)

3 jaar geleden

Bedankt voor het doorgeven van de foutcodes! We hebben dit teruggekoppeld aan de Negenmaandenbeurs en hopen dat het snel opgelost is. Houd dit topic in de gaten voor een update :)

3 jaar geleden

Hier ook foutmelding!

3 jaar geleden

Reactie op Fabienne | 24Baby

Wil je een mailtje sturen naar fabienne@24baby.nl? Dan kijken we of we dit ...
Ik heb ook al tickets voor 15 februari

3 jaar geleden

Reactie op Fabienne | 24Baby

Bedankt voor het doorgeven van de foutcodes! We hebben dit teruggekoppeld a ...
Ik wagt af super leuke actie Inderdaad code werkt nier

3 jaar geleden

jammer ik heb al tickets gekocht voor de woensdag.

3 jaar geleden

Reactie op blauwbeertje1986

jammer ik heb al tickets gekocht voor de woensdag.
Wil je een mailtje sturen naar fabienne@24baby.nl? Dan gaan we dat voor je oplossen!

3 jaar geleden

Reactie op Maris81

Dat heb ik ook
Je kan ze combineren zag ik wou gister de tickets doen en toen stond dit er moet je even de website lezen

3 jaar geleden

Ik heb ook al tickets voor de zaterdag.

3 jaar geleden

Ik heb al tickets, wel voor op vrijdag toevallig. Hoe regel ik toegang tot de geboorteclub lounge?

3 jaar geleden

Reactie op Shar199

Ik heb al tickets, wel voor op vrijdag toevallig. Hoe regel ik toegang tot ...
Zelfde!

3 jaar geleden

Reactie op Suraiii

Je kan ze combineren zag ik wou gister de tickets doen en toen stond dit er ...
Ik begrijp je even niet.. ik heb nog geen tickets.. Ik wilde die code gebruiken om tickets te bestellen.. echter werkt de code niet

3 jaar geleden

Hey! Ik wil graag kaartjes voor zaterdag bestellen maar kan nergens deze code invoeren. Als ik via de link die hierin staat de kaartjes probeer te kopen dan kan ik namelijk alleen maar zaterdag invullen. Hoe kan ik dit aanpassen?

3 jaar geleden

Het invoeren van de toegangscode zou inmiddels weer moeten werken! Zo niet, mail dan even naar fabienne@24baby.nl :)

3 jaar geleden

Reactie op Feey

Hey! Ik wil graag kaartjes voor zaterdag bestellen maar kan nergens deze co ...
Dit klopt! Elke geboorteclub heeft een eigen tijdslot. Voor deze geboorteclub is het op een zaterdag. Daarom is dit de enige datum die je kunt zien. Kun je niet tijdens het tijdslot van jouw geboorteclub? Je bent ook op de andere dagen van harte welkom op de Negenmaandenbeurs! Kom gezellig langs bij onze stand in Hal 10!