26 Reacties
9 maanden geleden
Hier ook hoor! Vaak 2 weken opvang en dan weer dik een week of 2 weken thuis.. heb zelfs besloten om zelf ook te stoppen met werken tijdelijk want is geen doen! Hopelijk gewoon snel mooi weer?!!!! En weg met de virussen.
Ons zoontje was afgelopen week na een week beetje opgeknapt te zijn weer goed ziek geworden, maar bleek toch een fikse oorontsteking te zijn... zitten nu aan de antibiotica. Sterkte daar!
9 maanden geleden
Hier ook om de week ziek. Gelukkig niet zo heftig elke keer. Ik hoop gewoon snel op mooi weer, dan zijn de kindjes ook veel buiten. Dat gaat een hoop schelen.
9 maanden geleden
Hier hetzelfde. 2 dagen opvang —> 1 week ziek —> gebroken nachten nog pittiger dan normaal —> nog meer slaaptekort —> zoontje weer beter en vrolijk —> mama ziek. En zo gaat dit tot nu toe elke maand sinds hij begin januari is gestart 🤓
Oh ja… de sprongetjes, slaapregressies en tandjes nog niet meegerekend 🤡
9 maanden geleden
Reactie op naer
Ja echt haha!! Hadden ze erbij kunnen vermelden… en 9x in één jaar? Mijn zo ...
Nog 3x te gaan en dan ben jij er voor dit jaar vanaf! 🙃
Hier valt het mee, tot nu toe 1x echt ziek, verder af en toe snotterig maar al wel een hele tijd flink aan het hoesten. Steeds als het beter lijkt te gaan dan begint het weer opnieuw 🔄
9 maanden geleden
onze oudste was ook inderdaad zoooo vaak ziek, verkouden, buikgriep, hoesten, oorontsteking enz enz enz... zelf pakte ik ook de helft mee en bleef me zowat ziek melden. Na verlof gestopt met werken. Onze jongste is nu 1x ziek geweest of nouja verkouden. Soms denk ik ff naar ballenbak wat extra bacteriën ophalen voor weerstand, haha!! weet natuurlijk niet of dit toeval is of echt helpt. Maar het is enorm pittig elke keer zo ziek kleintje 😔 Voor de rest geen tips
9 maanden geleden
Hebben wij met onze eerste ook gehad, na 3 maanden alleen maar ziek en niet zichzelf zijn toch een verwijzing gekregen voor kinderarts. Uiteindelijk had hij een chronische bronchitis opgelopen, waarna we een puf hebben gekregen voor de kleine. Hierna ging het steeds beter gelukkig en is hij nooit meer zo ziek geweest. Hij is gewoon naar de opvang blijven gaan en het ging stukken beter gelukkig. Hopelijk gaat het bij jullie ook beter straks, ik zal het denk ik nog even “aankijken”.
9 maanden geleden
Reactie op naer
Vreselijk.. en begrijp je helemaal! Wij hebben ook besloten hem van de crèc ...
Dappere keuze en mooie keuze voor de gezondheid van jullie kleine!
Erg he, en dan wel aan zoveel mogelijk laten liklen in speeltuin🤣🤣
9 maanden geleden
Ohh ja onze oudste ging pas met 1 jaar naar de opvang en toen was hij heel vaak ziek. maar het eerste jaar dus bijna niet. maar hij kreeg het dus allemaal met 1 jaar. de jongste ging wel gelijk met 3a 4 maand maar die is dus ook heel veel ziek. vreselijk. maar ik weet niet wat "beter " is hoor hij heeft het meeste daarlijk hopelijk gehad 😅
9 maanden geleden
Reactie op Rox18636627
Ohh ja onze oudste ging pas met 1 jaar naar de opvang en toen was hij heel ...
Ja pff leeftijd maakt geen verschil.. Ze worden hoe dan ook wel ziek. Enige verschil vind ik dat een baby niet kan praten en dat maakt alles toch wel heel moeilijk.. veel raden wat er nou aan de hand is etc