Moet even mijn verhaal kwijt, ik zit mezelf nu al op te vreten.
We zijn onlangs gewisseld van dag opvang om persoonlijke redenen.
Onze kleine man zit nu op een dag met totaal andere leidsters en ineens is hij een "probleem " met slapen.
Terwijl dat bij de andere leidsters niet was, tuurlijk ging met ups and downs maar dat hoort bij de ontwikkeling. Hij mag/kan nu pas slapen als de rest naar bed is geweest want hij schreeuwt blijkbaar alles bij elkaar. Ik snap dat opzich wel als hij alle kinderen wakker maakt. Ik heb al diverse keren aangegeven op het begin dat ze hem laat naar bed doen, dat hij vroeg wakker was (5.30), dus waarschijnlijk er op tijd in kon. Maar ook toen deden ze hem na 10 uur naar bed. Thuis haalt hij 9 uur met moeite als hij zo vroeg wakker is.
Laatste week kon hij pas om 12 uur naar bed. Ook moest er om 1 uur een ander kindje naar bed dus toen was hij weer wakker. Na max een uurtje slapen.
Ik vind het zo sneu, het lastige is onze man wordt niet vervelend of huilerig als hij moe is, maar wij zien het wel aan alles en rust is zo belangrijk. Ook dat heb ik diverse keren aangegeven en ook dat hij thuis nog zo'n 3 of 4 uur slaapt overdag. Maar ze zagen het allemaal wel aan hem.
Vandaag is hij dus weer naar de opvang en krijg net een foto en zie gewoon dat hij kei moe is, vannacht was slapen lastig dus dat is ook niet gek. Maar grote kans dat hij dus pas over 2 uur mag gaan slapen, vind het zo sneu voor hem, we herkennen hem ook helemaal niet in gillen als hij moet slapen en laten hem altijd liefdevol in slaap vallen. Ik wordt er zo verdrietig van, maar we kunnen niet nog een dag minder werken.
Ik weet niet meer wat ik kan doen, ik snap dat als hij alle kinderen wakker maakt ze hem er niet bij leggen, maar het is alleen die dag dat hij het dit heeft met die leidsters, maar ik kom er gewoon niet doorheen.😭