22 Reacties

5 maanden geleden

De enige echte handige is de Bugaboo Donkey Duo, daar kun je een bak of stoeltje naast elkaar of 2 stoeltjes. Hij rijdt lekker, soepel en je kunt m inklappen mét bak en stoeltjes erop!! Maar ze zijn zelfs derdehands marktplaats nog niet goedkoop, dus ik ben al wat aan het zoeken. Mijn kindjes schelen straks ook 19maanden maar namelijk. Heb een Joolz Geo 3 thuis nu, maar vind die bak die onderin je boodschappenmandje moet dus echt niet handig. Voor de boodschappen niet, maar ook niet voor m’n rug, en mn baby’tje ziet denk ook liever bomen en lucht ipv de onderkant van een stoeltje 😅

5 maanden geleden

Ik heb de bugaboo 2dehands aangeschaft en echt heel erg blij mee! De oudste was 2.5 toen de kleine werd geboren en zit er nu met bijna 4 nog steeds in!

5 maanden geleden

Oprefht de enige echt handige kinderwagen die compact is in de klappen met 2 zitjes en zorgt voor genoeg ruimte voor beide kindjes is de cyber gazelle s duo en rijd ook super fijn ik heb super veel onderzoek gedaan en naar meerdere winkels geweest omdat ik eigenlijk de joolz geo 3 wilde omdat ik die simpelweg mooier vind maar de cybex. Is gewoon veel handiger en compacter ik vind de bugaboo ook indd heel fijn rijden maar is bij lang en na niet zo compact en practisch als de cybex wij hebben namelijk nu een bugaboo voor ons zoontje die 10 maanden is en hij rijd fijn maar is totaal niet compact

5 maanden geleden

Wij hebben een uptown rider meerijdkarretje/zitje. (Kinderen schelen 20 maanden) Ik had geen zin om een hele nieuwe kinderwagen te moeten kopen en vind dit perfect werken

5 maanden geleden

Reactie op ycajs

Oprefht de enige echt handige kinderwagen die compact is in de klappen met ...
Vind het zo ongezellig dat ze dan elkaar niet kunnen zien

5 maanden geleden

Onze meiden schelen 18 maandjes en we hadden eerst de Nuna Demi grow.. maar ik vond hem veel ruimte innemen. Nu zijn we overgestapt op de derian evy V2.. ben er erg tevreden over😊 en hij is ook makkelijk te switchen naar 1 zitje waardoor hij compacter wordt

5 maanden geleden

Reactie op lianne172

Onze meiden schelen 18 maandjes en we hadden eerst de Nuna Demi grow.. maar ...
Is dit een kinderwagen of een buggy?

5 maanden geleden

Mijn oudste en middelste schelen 23 maanden en de middelste en jongste schelen 21 maanden. Wij hebben nog steeds onze Joolz Day die we bij de oudste tweedehands aangeschaft hebben ennhij functioneert nog prima. Na deze ronde wel echt op. Tussen de oudste en middelste heb ik soms wel een duo wagen gemist. Maar meer omdat mijn oudste wat lui aangelegd is en nu met haar 4 jaar nog het liefst in de wagen zit. De middelste, nu 2,5j, wil absoluut niet meer in de wagen. Hij heeft het plankje en dat is zijn plekje maar het liefst loopt hij nog zelf. In het begin deed ik baby in de draagzak/doek en kind in de wagen. Op gegeven moment draaide ik het om. Baby in de wagen en kind zelf lopen, op het meerijdplankje of op mijn rug in de draagdoek/zak. Denk persoonlijke voorkeur en ook wel kind afhankelijk. Ik vond een duowagen te groot/lomp in mijn huis en wilde niet elke keer moeten opknappen, daarnaast zonde om een nieuwe/tweedehandse wagen aan te schaffen terwijl ik een prima alternatief had. Wel heb ik bij beide wel gezegd dat als ik het nodig achte, we wel zouden kijken naar een duo wagen. Dan heb je er snel genoeg 1 gevonden.

5 maanden geleden

Reactie op EsAaEn

Is dit een kinderwagen of een buggy?
Allebei kinderwagen… dat zit fijner voor de kids denk ik

5 maanden geleden

Reactie op lianne172

Onze meiden schelen 18 maandjes en we hadden eerst de Nuna Demi grow.. maar ...
Wij vinden de demi grow juist wel heel fijn. Onze oudste was 2,5 toen de baby kwam en die vond onderin zitten heel interessant. De jongste zit dus eigenlijk altijd bovenin, dus die kan lekker kijken. Ik vind het fijn dat ze boven elkaar zitten, zodat je niet zo’n breed gevaarte hebt en je nog gewoon door een winkel kan lopen. Daardoor heb je natuurlijk wel minder ruimte voor boodschappen of een tas onderin. Ik vind zo’n meerijdplankje vreselijk, dan kan je zelf niet meer normaal achter de wagen lopen, want je schopt dan tegen dat plankje.

5 maanden geleden

Reactie op Waterrat

Wij vinden de demi grow juist wel heel fijn. Onze oudste was 2,5 toen de ba ...
De deryan is ook niet naast elkaar, dat vond ik ook niet fijn… Bij de Demi Grow vond ik oom de prijs voor een tweede zitje erg hoog,, voor hetzelfde geld heb ik toen de deryan gekocht

5 maanden geleden

Kijk eens bij mom.lifetips op insta. Zij post nu iets over een dubbele kinderwagen in de aanbieding in haar verhaal.

5 maanden geleden

Je kan de zitjes gewoon naar elkaar toe draaien als je dat leuk vind

5 maanden geleden

Reactie op ycajs

Je kan de zitjes gewoon naar elkaar toe draaien als je dat leuk vind
Dat snap ik, maar dan kan er eentje weer niet om zich heenkijken. Mijn dochter heeft maximaal 1 week naar mij toegedraaid gezeten toen ze de stoel in mocht, ze verrekte constant haar nek. Hahah. Dus ik zou toch echt niet kiezen voor een wagen als deze, liever 2 stoelen naast elkaar. Zodat ze én elkaar kunnen zien en hun omgeving.

5 maanden geleden

Reactie op EsAaEn

Dat snap ik, maar dan kan er eentje weer niet om zich heenkijken. Mijn doch ...
Oww ja begrijp ik had dat eerst ook maar is totaal niet praktisch en wij hebben geen super grote auto dus dan past het ook niet bij ons tenminste helaas zou daar wel goed naar kijken

5 maanden geleden

Reactie op ycajs

Oww ja begrijp ik had dat eerst ook maar is totaal niet praktisch en wij he ...
Wij gaan sowieso een andere auto kopen nog, dus dat komt wel goed.

5 maanden geleden

Als ons dochtertje wordt geboren in oktober is mijn zoontje 16 maanden. Alleen ik zit weer met het probleem dat mijn zoontje gewoon echt geen fan is van de kinderwagen. Ben daarom heeeeel erg aan het twijfelen om duowagen aan te schaffen. We hebben nu de easywalker Harvey 3 premium maar daar kunnen ze inderdaad alleen onder elkaar vind dat ook niet zo gezellig en mijn zoontje gaat sowieso niet daar beneden zitten. 😅

5 maanden geleden

wij hebben straks dat ons zoontje 1 jaar en 3 maanden is als de 2e geboren wordt. wij hebben een duo wagen via marktplaats aangeschaft. niet de mooiste, maar wel praktisch. de andere kinderwagen houden we omdat die zo compact is of als maar 1 kindje meegaat

5 maanden geleden

Reactie op brenda00

wij hebben straks dat ons zoontje 1 jaar en 3 maanden is als de 2e geboren ...
Ja dit willen wij ook gaan doen, maar dan verkopen we de joolz geo3 en schaffen we van dat geld een bugaboo donkey duo aan tweedehands. Die kun je namelijk in elkaar schuiven en ook voor 1 kindje gebruiken. Heb echt geen ruimte óf geld voor 2 wagens. Het zal een enorme sta-in-de-weg gaan zijn in onze kleine gang. Maar het is niet anders.

5 maanden geleden

Bij ons zit er 10 maand tussen, heb m’n joolz day+ ingeruild voor een bugaboo donkey