9 Reacties

één jaar geleden

Bij ons was dit ook maar is dit pas later in de zwangerschap op gaan vallen. Uit eindelijk de laatste maanden onder controle geweest in het ziekenhuis en ingeleid het was een klein maar fijn kindje die het allemaal netjes heeft ingehaald nu. Ze houden dit vaak streng onder controle en gaan geen on nodige risico’s nemen. Wij zijn zelf ook allebei maar klein en fijn gebouwd en waren licht bij de geboorte dus dat gaven ze op als mogelijke reden. Weet niet of dit voor jullie ook kan gelden?

één jaar geleden

Geen zorgen, dit had ik bij mijn eerste dochter in 2019 ook, vervolgens bij de 20 weken echo weer en doorgestuurd naar het radboud in Nijmegen en hun zagen niks vreemd. Onzekerheid voor niks. Het is nog vroeg in de zwangerschap dus het kindje is nog volop aan het ontwikkelen en groeien 💗💙👶🏻

één jaar geleden

Bij mijn eerste zwangerschap had ik hetzelfde. Mijn meisje haar buik omvang werd kleiner ingeschat. Dus houd maar rekening met een kleine baby die misschien maat 44 nodig heeft. Wat was ik eerst onzeker. Uiteindelijk mezelf overtuigd dat er voor een reden een gemiddelde is. Sommige zijn dus iets groter en sommige iets kleiner. Uiteindelijk bevallen met 38+4 en ze was mooi 3348 gram! Ben blij dat ze eerder was anders was de misschien nog 4 kilo geweest (au) haha. Ik snap je onzekerheid want ik was daar ook! Ik hoor vaker dat echo niet helemaal 100% correct zijn op groei. Te groot of te klein. Liefs!!!

één jaar geleden

Reactie op chimeneboere

Bij mijn eerste zwangerschap had ik hetzelfde. Mijn meisje haar buik omvang ...
Bedankt voor je reactie 🥰

één jaar geleden

Reactie op chimeneboere

Bij mijn eerste zwangerschap had ik hetzelfde. Mijn meisje haar buik omvang ...
Bedankt voor je reactie 🥰

één jaar geleden

Reactie op Rose94

Bedankt voor je reactie 🥰
🥰❤️

één jaar geleden

De verloskundige verwacht dat wij ook een kleine baby gaan krijgen, omdat wij allebei ook niet lang zijn. Tot 12 weken groeien kindjes hetzelfde. Daarna maken kindjes hun eigen weg / route qua groei enzo.

één jaar geleden

Als het echt buiten de marges was had je een vervolgonderzoek gekregen in het ziekenhuis. Dus waarchijnlijk viel haar het op maar maak je er niet té druk over! Vorige zwangerschap zat ik helemaal onderaan de curve met hoofdomtrek van ons meisje. Zelfs extra controle in het ziekenhuis gehad, bleek dat ze toch net even verkeerd had gemeten. Maar nu nog steeds onder aan de curves terwijl ze al 1 is. Haar papa en ik hebben beiden geen groot hoofd (mutsen en petten zijn mij altijd te groot) en ze is verder perfect gezond :D

VRIEND

één jaar geleden

Bij m’n eerste dochter ook het geval. Uiteindelijk met 40+4 geboren en hartstikke gezond. Ze is super lang. Bij geboorte 53 cm!! En 3 kg. Kennelijk laatste weken groei spurt gehad want ook bij 20 weken echo noemden ze dat ze klein was. Spraken over eerder inleiden etc. Allemaal niet gebeurd. Dus het hoeft niet perse iets te zijn. Zou lekker genieten van je zwangerschap 💕