80 Reacties
3 jaar geleden
Hier ben ik ook benieuwd naar. Wie is van plan neutral te gebruiken als wasmiddel?
3 jaar geleden
Reactie op minime2728
Hier ben ik ook benieuwd naar. Wie is van plan neutral te gebruiken als was ...
Ik ga alles de eerste keer wassen met Neutral. Daarna kijken hoe of wat met zijn huidje, met bijv. de shampoo en wasgel enz.. mocht dat allemaal goed gaan dan gaan de kleren gewoon mee met Robijn/Lenor (wel apart van mijn eigen kleding) x
3 jaar geleden
Bij de vorige alles met normaal wasmiddel gewassen (wel iets minder dan normaal), wasverzachter weggelaten. Daar leek mn dochter geen last van te hebben. Dus daarmee door blijven gaan. Op een gegeven moment wasverzachter toegevoegd en uitgeprobeerd. Ga ik ook zo weer bij de tweede doen.
3 jaar geleden
https://www.kraamzorgdewaarden.nl/blog/babyuitzet-en-babykleertjes-wassen#:~:text=Een%20pasgeboren%20baby%20heeft%20een,kleurstoffen%20die%20kunnen%20gaan%20irriteren.
Ik gebruik een neutraal wasmiddel

3 jaar geleden
Ik was de kleding van mijn zoontje nog steeds apart met seepje ( biologisch wasmiddel ). Ruikt zo lekker 🤤 de babykleding gaat straks bij de was vn zn broer. Wasverzachter nooit gebruikt. Ook niet voor ons. Ipv wasverzachter gebruik ik azijn bijna bij iedere was. ( nee het stinkt na t wassen niet naar azijn 🤣 )
3 jaar geleden
Ik was de eerste keer apart met waspoeder en een scheutje azijn (werkt hetzelfde als wasverzachter). Met wasverzachter oppassen, veel baby's kunnen hier niet tegen. De kleertjes gaan daarna gewoon met onze was mee.
3 jaar geleden
Bij de eerste heb ik alles gewassen rond 34 weken en ook netjes gestreken, daarna nooit meer gestreken🤣 en ik heb het denk ik het eerste jaar apart gewassen zonder wasverzachter met le chat bébé. Nu doe ik alles samen met ons maar denk dat ik het terug apart ga wassen zonder wasverzachter want hij heeft een heel gevoelig droog huidje, weet niet of het daarvan komt... Nu ga ik opnieuw beginnen rond 34 weken met wassen😊
3 jaar geleden
Hoi dames Hihi is me eerste kindje aangezien ik het eerste deel heb gewassen met gewoon robijn en wasverzachter van Robijn gaat ik ze maar weer opnieuw wassen Hihi met neutraal wasmiddel maar dat komt later dan voor nu eerst maar laten drogen en als ik alles heb alles opnieuw 😂🤦🏼♀️. Ik was de baby kleding apart omdat ik dat fijn vind ieder voor zich natuurlijk.
3 jaar geleden
Ik heb de kleertjes van ons zoontje toen dr tijd tot maat 62 geloof ik allemaal gewassen, wel apart, omdat het zo veel was en ik het zo kon inplannen qua tijd, maar gewoon met ons normale Wasmiddel (lidl). Wel zonder wasverzachter.
Toen hij geboren was ging zijn was gewoon met die van ons mee. Ga het nu ook weer op die manier doen
3 jaar geleden
Reactie op minime2728
Hier ben ik ook benieuwd naar. Wie is van plan neutral te gebruiken als was ...
Wij 🙋🏼♀️. Want 50% kans dat ze dezelfde huidaandoening als mijn partner heeft. De verloskundige heeft ons dit aangeraden. Ben alvast begonnen (want we krijgen veel kleertjes (nieuw of tweedehands) en beddingen). 2e was staat nu aan :)
3 jaar geleden
Heb volgens mij een maand lang alles met Neutral gewassen. Daarna alles mee met onze was. Ga ik nu weer doen :)
3 jaar geleden
Ik ga 1 fles neutral kopen en daar alles mee wassen tot het op is, dan proberen over op ons eigen wasmiddel. Ik gebruik nooit wasverzachter. Ik heb zelf een gevoelige huid dus wil rustig gaan proberen. Maar ga niet apart wassen dan gaan we allemaal aan de neutral 🤣
VRIEND
3 jaar geleden
Ik gebruik tot heden nog steeds neutral voor mijn peuter en ga dit ook voor m’n tweede doen. Ik gebruik het nog steeds omdat hij een enorm gevoelige huid heeft