964 Reacties

één jaar geleden

Ik ben precies op deze rand uitgerekend, 16 juni! Ik heb bij 7+4 een echo met kloppend hartje gehad afgelopen dinsdag. Nu wachten tot 24 september voor de termijnecho, heel spannend.. symptomen zijn wisselend bij mij maar veel vermoeidheid, pijnlijke borsten, en afkeer van bepaalde soorten vis en groentes..

één jaar geleden

Leuk! Ik ben 10 juni uitgerekend🥰. Dit is ons 2e kindje, hebben al een heel lief meisje van 14 maanden. Afgelopen dinsdag een prachtige echo gehad met 8+3, vandaag 9+1 weken zwanger. 15 november hebben we de termijnecho, zo spannend weer. Ik ben ontzettend misselijk (overgeven helaas ook), zere borsten, moe. Kip en banaan laat ik de aankomende maanden maar even liggen haha🤢

één jaar geleden

Reactie op Mayy26

Leuk! Ik ben 10 juni uitgerekend🥰. Dit is ons 2e kindje, hebben al een hee ...
Ha nog een nachtbraker. Werd net om 3:45 een partij misselijk wakker niet normaal 😅🤢🥴 moest er net gewoon van huilen

één jaar geleden

Hi Dames, wat een leuk idee. Ik ben 13 juni uitgerekend, op 1 nov heb ik mijn 1e echo gehad en 2 dagen terug gezet verder was alles goed. Ik heb begin van dit jaar een miskraam gehad bij 8/9 weken en mag over 1.5 week weer terug komen voor een echo. Super spannend. Verder heb ik nog alle klachten misselijk, kokhalzen, moe, veel slapen, 1000 keer plassen. Dragen jullie al een zwangerschaps/voeding bh? Me borsten zijn echt gegroeid 😂 en me tepels doen pijn bij aanraking. Me gewone bhs zitten dus niet meer fijn maar die zachte sportbh achtige zitten fijner. X

één jaar geleden

Hi dames, ik ben 10 juni uitgerekend. Aankomende woensdag weer een echo. Vind het toch weer spannend, klachten van misselijkheid zijn een stuk minder afgelopen dagen. Moe blijf ik haha. We verwachten ons derde kindje. Wij hebben het al gedeeld. Loop bij de gynaecoloog ivm afwijking baarmoeder en vermoedelijk 2ling zwangerschap geweest. Dat maakt het net allemaal wat spannender. Nipt gaan we doen en ook de 13weken echo. Verder probeer ik voorzichtig te genieten en te fantaseren over 3 kids ❤️

één jaar geleden

Reactie op Celiie

Ha nog een nachtbraker. Werd net om 3:45 een partij misselijk wakker niet n ...
Ooooh ik dus ook om 03.45🤢🤢. Ben maar beneden op de bank netflix gaan kijken

één jaar geleden

Dag allemaal, Ik ben 14 juni uitgerekend. Met 8+1 een mooie echo gehad met een snel en sterk kloppend hartje. 24 november heb ik de termijnecho. Sjonge jonge wat spannend is dit allemaal. Dit is ons eerste kindje. Ik ben moe, misselijk en mijn borsten doen zo'n pijn! Er liggen op dit moment in de keuken nieuwe bh's om te passen. Hopelijk zit er wat tussen, want nog één dag met push up beugel bh trek ik echt niet 😂

één jaar geleden

Ik ben 11 of 12 juni uitgerekend. Bij de verloskundige versprong de datum tijdens de vitaliteitsecho. 15 november heb ik de termijnecho, ben benieuwd waar ik dan op gezet wordt. Ik ben zwanger van mijn eerste kindje en voel me over het algemeen prima, ik ben alleen ontzettend moe, zere borsten en in de namiddag verdwijnt mijn eetlust. Mijn avondeten bestaat uit een paar happen of een appel hihi. Zo jammer want ik houuuu van eten. Vandaag gaan we het tegen mijn ouders zeggen, zo benieuwd hoe ze reageren. Twee vrienden weten het en morgen heb ik een afspraak met mijn teamleider zodat ik het kan delen. Hebben jullie het al gedeeld met jullie omgeving?

één jaar geleden

Ik ben 14 juni uitgerekend van ons eerste kindje! 16-11 de termijn-echo 😄 symptomen zijn flink aanwezig, maar als ik anderen hun verhalen lees, mag ik niet klagen 🙈 Heb 0 eetlust, slaap onwijs slecht en ben moooeeee. Zere borsten zijn gelukkig afgenomen en geef niet over 😊

één jaar geleden

Reactie op Junejune

Ik ben 11 of 12 juni uitgerekend. Bij de verloskundige versprong de datum t ...
Bij mij weten alleen mijn moeder, broertje en zusje het😊 werk vertel ik het pas met 12 weken, de buitenwereld ook rond die tijd pas of zelfs wat later haha

één jaar geleden

Reactie op Felimba

Bij mij weten alleen mijn moeder, broertje en zusje het😊 werk vertel ik he ...
Ik had het liever ook wat later gedeeld op het werk, maar ik werk in de jeugdzorg en wil geen slaapdiensten meer draaien. Ik slaap slecht en ik heb hem mijn energie gewoon nodig. Wel geef ik aan dat ik niet wil dat dit bij andere collega's of hr terecht komt. Ik weet dat ik mijn teamleider wel in kan vertrouwen. Hoe heb je het tegen je familie gezegd?

één jaar geleden

Reactie op Lien88.2

Hi dames, ik ben 10 juni uitgerekend. Aankomende woensdag weer een echo. Vi ...
Ik ben de laatste dagen ook minder misselijk! Ik neem wel medicatie omdat mijn eerste zwangerschap een HG zwangerschap was maar dit maakt mij onzeker! Ik ben nu 9+2 dus 9 juni uitgerekend. Dit is ons 2de kindje. Zwanger geraakt via ivf. In juni een vroege miskraam gehad op 5 weken dus ik vind het nu allemaal wel heel spannend. Bij ons weten onze gezinnen het al en onze dochter ook zodat de niet zo brut doet met mama. Ook op het werk heb ik het direct verteld want ik mag bepaalde zorgen niet meer doen. (Thuisverpleging) 25 november termijnecho. Het is geleden van 18 oktober dat we een echo hebben gehad en dat wachten duurt laaaang!

één jaar geleden

Hi allemaal! Ik ben uitgerekend op 11 of 12 juni van ons eerste kindje. De verloskundige kon dat afgelopen donderdag niet met zekerheid zeggen maar dat gaan we zien met de termijnecho. Die heb ik 17-11. Qua symptomen mag ik echt niet klagen, ik ben niet één moment misselijk geweest. Wel heb ik momenteel hele zere borsten, slaap ik slecht en moet ik smiddags echt even liggen om bij te tanken. Oh en enorme drang om te snaaien. Mentaal voel ik me sterker dan ooit (ondanks de stemmingswisselingen waar ik regelmatig om kan lachen). De zwangerschapshormonen doen mij goed. Ik heb enorm veel zin in de toekomst ❤️ Inmiddels weten onze ouders, broers en zussen en twee vriendinnen dat ik zwanger ben. Iedereen is ontzettend blij en leeft met ons mee.

één jaar geleden

Hoi! Ik ben volgens eigen berekening 14 juni uitgerekend, maar 15 november hebben we de termijnecho dus dan weten we het zeker. Eerste 2 echo's waren in ieder geval goed. De kleine groeide en het hartje klopte 🥰 Wij gaan het vandaag mijn ouders vertellen. De ouders van mijn vriend weten het al, en enkele vrienden. Ik ben ontzettend misselijk, dus ik moet het wel op werk gaan zeggen want dit houd ik niet goed vol. Afgezien van de misselijkheid en braken geen andere klachten! Maar dit vind ik al wel genoeg haha.

één jaar geleden

Hallo allemaal, ik heb met 7 weken een echo gehad ivm bloedverlies, hier was toen gelukkig een kloppend hartje te zien. Ben als het goed is ook 14 juni uitgerekend. Heb 18 nov de termijnecho dus dan is het helemaal zeker. Het is mijn eerste kindje. Vind het wel spannend allemaal. Wil de nipt test wel laten doen. Heb vooral last van vermoeidheid en zere borsten. Soms wel even misselijk maar hoef niet over te geven. Werk in het ziekenhuis dus heb het best snel laten weten omdat ik nachtdiensten niet goed kon verdragen.

één jaar geleden

Leuk! Ik ben 12 juni uitgerekend. Vandaag dus 8+6 van ons eerste kindje. Hiervoor wel 2 miskramen gehad dus ben enorm zenuwachtig voor de termijnecho. Klachten volop aanwezig! Veel aan het spugen en heb nu ook medicatie. Borsten zijn pijnlijk en ik ben moe. Maar ik denk ook dat dat komt omdat ik weinig energie binnen krijg (-2kg sinds begin zwangerschap). Hopelijk is dat straks allemaal voorbij❤️

één jaar geleden

Leuk topic om te lezen! Ik ben volgens VK op 16 juni uitgerekend. 27 jaar oud en nu 8+2 weken zwanger van ons eerste kindje. 15 november pas de allereerste echo, poh het duurt zo lang! Voel me op zich best goed, alleen pijnlijke borsten, snel buiten adem (3 x per week sporten kost me nu erg veel moeite) en gedurende dag licht misselijk. Zolang ik niet misselijk genoeg ben om over te moeten geven vind ik het te doen!

één jaar geleden

Hallo allemaal 😃🙋‍♀️ allereerst gefeliciteerd allemaal🥰🍀 Hier nu 8+3 zwanger van ons eerste kindje na een mk afgelopen augustus! Afgelopen vrijdag onze eerste echo gehad en onze berekeningen klopte allemaal! Was toen 8+1 en ben 15/16 juni 2023 uitgerekend! Heb de 16e onze termijnecho dus ben benieuwd! 🍀 Ik ben al 1,5 behoorlijk grieperig en ziek, maar heb verder wat last van vermoeidheid, hoofdpijn en pijnlijke borsten! Dat zijn (tot nog toe) mijn enige klachten! 🤞🏼Mijn darmen zijn heel erg opgezet op dit moment. Wij kiezen voor de nipt maar weten nog niet of we de nevenbedingen wel/niet willen doen…….hebben nog even tijd en stof tot nadenken☺️ ❤️

één jaar geleden

Ohja en ben al een paar weken heel snel buiten adem! 😮‍💨

één jaar geleden

Hier op 10 of 11 juni uitgerekend. De verloskundige kon het bij de vitaliteitsecho niet helemaal goed zien. Spannende zwangerschap na een stilgeboren kindje met 22 weken in juni en 2 eerdere miskramen. Gelukkig heb ik wel al een gezonde dochter van 1,5. Ik ben de hele tijd best wel misselijk en mijn buik lijkt met ieder kind dikker te worden 🙈 ook ben ik echt heel moe! Hopelijk gaat dat binnenkort beter. Mijn dochter begrijpt het concept broertje of zusje nog niet, maar onze omgeving weet er wel al vanaf gezien de gebeurtenissen eerder dit jaar. De nipt doen we sowieso, ook al kwam daar tot nu toe nooit iets geks uit (voor mijn stilgeboren zoon is er geen oorzaak gevonden). Ik wil zo veel mogelijk risico’s uitsluiten in ieder geval. De termijnecho is op de 22e. Nog even geduld dus! Voor iedereen in dit topic veel succes met de toch nog spannende weken doorkomen tot de termijnecho! Leuk om van jullie te lezen hoe jullie erin staan.