1136 Reacties
3 jaar geleden
Iemand een tip voor een goed ledikant matrasje?
Ik lees mee! We zijn aan het twijfelen over de Aerosleep Evolution. Zeker een investering (170 euro) maar toch voor het gevoel van veiligheid (vrij ademen) en omdat het lang mee gaat denk ik dat het wel waard zal zijn. Iemand ervaring mee?
3 jaar geleden
Reactie op Chibishi
Ik lees mee! We zijn aan het twijfelen over de Aerosleep Evolution. Zeker e ...
Wij hebben voor zowel de wieg als het ledikant aerosliep voor ons zoontje gehad. De wieg was top! De overgang naar ledikant is niet gegaan zoals zou moeten, daar slaapt ie namelijk niet in🤦🏼♀️ matras is dus echt nog gloednieuw. We hebben wel de eerste periode dst ie bij ons sliep de topper hiervan bij ons in bed gehad voor het toch net veiligere gevoel.
Wat heel fijn is is dat de topper in de wasmachine kan. Hebben we met ons zoontje veel gebruik van gemaakt, vooral bij de wieg ivm reflux.
Nu zijn we alles aan t klaarmaken voor z'n zusje en gaan we die voor de wieg sws weer voor haar gebruiken en hard hopen dat zij wel in het ledikant wil slapen daarna 😜
3 jaar geleden
Reactie op Blabla19
Himlavalv van ikea hebben wij voor ons zoontje en straks ook voor deze baby ...
Ja deze hebben wij ook. Heel fijn stevig matras. En mijn meisje slaapt als een roosje!
3 jaar geleden
Reactie op Suzi98
Maar kruik mag ook niet met baby tegelijk in bed toch?
Nee mag niet meer, moment dat baby in zijn/ haar bedje gaat. Moet kruik er uitgehaald worden.
VRIEND
3 jaar geleden
Iemand een tip voor een goed ledikant matrasje?
Die van Ikea komen het beste uit uit Consumentenbond. Ik heb die Himlavaviv voor mijn zoontje en de tweede gaat hier straks ook op slapen. Erg tevreden over
3 jaar geleden
Reactie op Suzi98
Maar kruik mag ook niet met baby tegelijk in bed toch?
Is dat nieuw? 1,5 jaar geleden bij mijn zoontje mocht dat nog wel alleen dan bovenop de dekens aan het voeteneind
3 jaar geleden
Reactie op Bloemblaadje
Is dat nieuw? 1,5 jaar geleden bij mijn zoontje mocht dat nog wel alleen da ...
Hoeveel kruiken ben je echt nodig op de lijst staat 2
3 jaar geleden
Reactie op Meez
Let met Aerosleep topper op, deze mag de eerste dagen/week niet zolang je e ...
Tegen ons werd gezegd de eerste 14 dagen , daarna mag dit gewoon. Het had meer te maken met dat het matras een koelende werking heeft en de kleintjes in het begin zich moeilijk op temperatuur kunnen houden. Na 14 dagen mocht het speciale top matras erop en mocht ook gewoon de kruik gebruikt worden maar vaak hebben ze deze dan al niet meer nodig.
3 jaar geleden
Reactie op Meez
Aangezien de regel wellicht nieuw is, zou ik even vragen aan de kraamzorg b ...
Ik vraag even aan kennis zij is kraamverzorgster komt als het goed is ook bij mij
3 jaar geleden
Reactie op Meez
Heerlijk al die verschillende uitleg 🤣 maakt het er dus niet eenduidiger o ...
Nee klopt haha , maar wij hebben het gewoon de eerste 2 weken niet gebruikt en daarna pas er onder gedaan. Wat is die 14 dagen nou 😋 het is verder een top matras geen nat bed als ze perongeluk in bed plast , uitwasbaar.
En in de zomer geeft het inderdaad een koelende werking omdat de luchtdoorlatend heid zo goed is.