1376 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Lampje88
Ja klopt en hij dronk nog maar 30-70 cc per 3 uur. Maar na zijn neusje spoe ...
Hier ook ik spoel nu voor elke voeding zijn neusje en stop tussendoor vaker..gelukkig knapt hij nu op en slaapt gelukkig ook weer beter echt drama snachts constant wakker van het hoesten en kon hij niet meer in slaap komen
één jaar geleden
Reactie op Roosframboos
🙂
Heel lastig! Een traject kan soms heel alleen voelen. En soms weet je zelf ook niet hoe je je voelt.
Sommigen willen het graag zelf doen en uitzoeken en zo min mogelijk anderen erbij betrekken. Anderen vinden het juist heel fijn om hun ei kwijt te kunnen.
Als ze met je gedeeld heeft dat ze de terugplaatsing zou hebben denk ik dan je wel een berichtje kunt sturen. Maar zou dan inderdaad open laten of ze er iets over wil zeggen. Soms doet een appje: "heb aan je gedacht" al heel veel.
één jaar geleden
Is er toevallig hier iemand die bij Once Upon een fotoboek heeft gemaakt? Ik wil er graag 1 maken van het eerste jaar (en nu alvast starten en dan steeds bijwerken). Is dat mogelijk? 🤣 Ik heb echt nog nooit een fotoboek gemaakt dus geen idee of je het voor een bepaalde tijd “af” moet hebben.
één jaar geleden
Ik ben nu mijn zoontje zijn laatste fles aan het geven maar hij is zo diep in slaapgevallen wat zouden jullie doen? Weer terug leggen? Want ik krijg er nu niks in
één jaar geleden
Ik ben nu mijn zoontje zijn laatste fles aan het geven maar hij is zo diep ...
Ik zou kijken of hij nog een boertje wil laten en dan zou ik hem lekker terug leggen.
één jaar geleden
Ben even benieuwd of ik mijn dochter kan ondersteunen bij het leren zoeken van haar duimpje? Ze is nu 12 weken en echt actief op zoek naar haar duimpje. Maar ze snapt natuurlijk nog niet dat ze deze uit moet steken en de andere vingers niet 😅 geeft een hoop frustratie. Als ze de duim wel gevonden heeft is ze rustig. Iemand ervaring met wanneer ze dit zelfstandig kunnen? Zou het heel fijn vinden als ze met haar eigen duimpje troost kan vinden 🥰
één jaar geleden
Reactie op HetSteenbokje
Ik zou kijken of hij nog een boertje wil laten en dan zou ik hem lekker ter ...
Uiteindelijk weer terug gelegt en geslapen tot 2 uur
één jaar geleden
Reactie op Roosframboos
🙂
Zelf bij de eerste IUI traject gehad en vriendinnetje bij beide kids IVF. Hoe waardevol was het om een fotootje te krijgen met een mooie bloem "ik denk aan je" of een kaartje in de bus. Ik weet niet hoe jullie verstandhouding is dus "over willen praten" is persoonlijk. Misschien eerder uitnodigen voor een keertje samen naar de bios/crea workshop. Dan ligt de nadruk minder op praten maar gewoon samen iets gezelligs doen 🌺
één jaar geleden
Reactie op Felimba
Is er toevallig hier iemand die bij Once Upon een fotoboek heeft gemaakt? I ...
Ja hoor, dat kan! Hier nog altijd bezig met het fotoboek van het eerste jaar van de oudste. Die is inmiddels 2 en het boek wordt gewoon telkens opgeslagen als ke iets bijwerkt!
één jaar geleden
Al meer baby's van de juni club waar vermoedelijk tandjes doorkomen? vuisten kouwen, ineens giga behoefte aan speen, korte slaapjes, huilbuien, verhoging/geen koorts, tandvlees lijkt roder dan normaal 🥺
één jaar geleden
Reactie op rosak
Hier zijn al 2 tandjes door!
Oh wauw! Zou zomaar kunnen dus hier mijn vermoeden..
één jaar geleden
Hier een kleine man die tijdens het voeden zo druk is met andere dingen zoals druk om zich heen aan het kijken en dan weer met zijn handjes spelen en ondertussen nog lachen ook🤣 voeden duurt hierdoor bijna 45 min😅 heeft dit met ontwikkeling te maken?
één jaar geleden
Reactie op FloorM
Hhahahaha heeeel herkenbaar! Hier nu net 3 maanden, denk ontwikkeling 🤷♀️ ...
Pffff hahaha moet er nog om lachen ook zo'n ontdeugend koppie dan als hij lacht geweldig 🤣