1376 Reacties

één jaar geleden

Hallo, Om half 9 heeft onze kleine een zetpil gehad en om half 10 een giga poepluier. Moet hij nu opnieuw een zetpil of heeft die voldoende op kunnen lossen/in kunnen werken?

één jaar geleden

Reactie op HetSteenbokje

Hallo, Om half 9 heeft onze kleine een zetpil gehad en om half 10 een giga ...
Zeker geen nieuwe zetpil geven!! (Ben verpleegkundige) anaal wordt medicatie door warmte en zeer fijne bloedvaatjes snel opgenomen. Dus dan krijg je echt een te hoge dosering

één jaar geleden

Reactie op Inge-31

Zeker geen nieuwe zetpil geven!! (Ben verpleegkundige) anaal wordt medicati ...
Oke, dankjewel!!

één jaar geleden

Reactie op HetSteenbokje

Hallo, Om half 9 heeft onze kleine een zetpil gehad en om half 10 een giga ...
Volgens mij lossen die dingen al binnen een half uur op. Ik zou alleen een nieuwe geven als je de pil echt in de luier terug vindt.

één jaar geleden

Onze zoon is deze week voor het eerst naar de opvang (1,5dag) en opa en oma (1dag) geweest. Vrijdag was ik vrij heeft hij bijna de hele dag geslapen tussen de flessen door. Nu slaapt hij alweer veel en lang.. mama's die dit herkennen na die eerste week? Ook heeft hij deze 2 dagen een stuk minder gedronken, straks maar 80cc en heeft zich nu bijna 4 uur later nog niet gemeld. Hij krijgt normaal 5x 200cc.

één jaar geleden

Reactie op Esje22

Onze zoon is deze week voor het eerst naar de opvang (1,5dag) en opa en oma ...
Ik herken het eerlijk gezegd niet, mijn zoontje drinkt juist meer als hij een drukke week heeft gehad. Heeft hij wel goede plasluiers?

één jaar geleden

Ons zoontje van bijna 4 maanden kon 2 weken geleden opeens omrollen van rug naar buik en soms terug. Hij was er de hele dag druk mee. Nu doet hij het opeens niet meer sinds een aantal dagen en lijkt hij het totaal niet meer interessant te vinden. Herkennen jullie dit?

één jaar geleden

Zit even in twijfel ik krijg mijn zoontje al een paar avonden niet meer wakker voor zijn laatste fles. Zit er aan te denken om hem vanavond te laten liggen en kijken wat hij doet of hij zich meld.

één jaar geleden

Reactie op Felimba

Ik herken het eerlijk gezegd niet, mijn zoontje drinkt juist meer als hij e ...
Hij plast wel, maar wel stuk minder per keer heb ik het idee

één jaar geleden

Reactie op James123

Ons zoontje van bijna 4 maanden kon 2 weken geleden opeens omrollen van rug ...
Yes hier ook! Morgen 4 maanden. Al 2 weken af en aan: de ene dag gaat tie als een malle en dan weer 2 dagen niks.. zal er wel bij horen? 🙃

één jaar geleden

Zit even in twijfel ik krijg mijn zoontje al een paar avonden niet meer wak ...
Wat doet je twijfelen?

één jaar geleden

Reactie op Meez

Wat doet je twijfelen?
Omdat hij nog geen 5 kilo is en dysmatuur geboren is. Hij is volgende week 20 weken

één jaar geleden

Zit even in twijfel ik krijg mijn zoontje al een paar avonden niet meer wak ...
Ons zoontje (ook dysmatuur geboren en nu 5,3kg) maken we nog wel wakker, maar hij drinkt het hele flesje meestal nog op dus heeft het nog nodig 😊

één jaar geleden

Reactie op Felimba

Ons zoontje (ook dysmatuur geboren en nu 5,3kg) maken we nog wel wakker, ma ...
Hier de laatste dagen niet mischien dat hij 70 drinkt maar is in diepe slaap

één jaar geleden

Hier de laatste dagen niet mischien dat hij 70 drinkt maar is in diepe slaa ...
Daarom twijfel ik ook omdat hij die voedingen ook nodig heeft hij was 2 weken geleden 4400 gram

één jaar geleden

Hier de laatste dagen niet mischien dat hij 70 drinkt maar is in diepe slaa ...
Al zal het wat vermoeiender zijn voor jou (tijdelijk) kun je evt een poging doen rond 0100/0200 snachts, of juist tijd van het laatste flesje wat vervroegen, dat hij nog in een minder diepe slaap is. Ergens moet je toch een beetje gaan kijken wat er gebeurd (of dattie overdag gaat inhalen bv). Maar ik snap het wel, de angst. Bij de 1e ook moeten wekken, was een stille hongeraar.

één jaar geleden

Reactie op Meez

Al zal het wat vermoeiender zijn voor jou (tijdelijk) kun je evt een poging ...
Hij word zowiezo om half 2 wakker de laaste dagen denk dat ik dan die voeding maar geef en dat ik zelf dan eerder naar bed ga. Want anders lig ik om 23.15 en dan 2 uur later is hij er alweer..mischien even uitproberen vanacht en kijken wat er gebeurt..zelf denk ik dat hij een sprongetje zit want word 2x per nacht wakker

één jaar geleden

Hij word zowiezo om half 2 wakker de laaste dagen denk dat ik dan die voedi ...
Toi toi toi, het loslaten is begonnen💐

één jaar geleden

Reactie op MartineL88

Yes hier ook! Morgen 4 maanden. Al 2 weken af en aan: de ene dag gaat tie a ...
Hier ook! Hij is nu 18 weken. En de afgelopen week heeft hij bijna geen poging meer gedaan tot rollen. Zo gek!

één jaar geleden

Onze dochter heeft snel een droog huidje, daarom smeren wij haar af en toe in met Zwitsal olie. Nu kreeg zij wat ruwe rode plekjes en bultjes dus even gestopt met Zwitsal en toen was het weg. Heeft iemand daarom een tip voor een ander product ter vervanging van Zwitsal olie?