1376 Reacties

één jaar geleden

Heerlijke ontlasting vraag… onze dochter heeft al 2 weken dunne ontlasting ...
Mijn zoontje had dit ook, soms nog steeds. Ik had gegoogled en het was iets met eiwitten uit de melk geloof ik

één jaar geleden

Mijn zoontje van 12 weken valt enkel aan de borst in slaap. Tips om dit af te bouwen? Hij slaapt best goed, maar kan dus niet zelfstandig in slaap vallen.

één jaar geleden

Reactie op n.vb

Mijn zoontje van 12 weken valt enkel aan de borst in slaap. Tips om dit af ...
Had ik ook 😂 zo ineens gaat ie nu gewoon slapen 😴. Hij is bijna 17 weken nu. Ik ben aan het stoppen met bv ivm werk dus hij moet ook wel. Als hij nu zijn fles leeg heeft leg ik hem weg en duurt het even maar gaat wel slapen zonder huilen oid. Gewoon steeds blijven proberen. Zodra je merkt dat ie niet meer drinkt en allemaal maar sabbelt gewoon van de borst af en in bed. Soms moest ik wel even terug dan dronk hij nog even een paar flinke slokken en dan was het wel goed.

één jaar geleden

Reactie op Junejune

Al mama's die begonnen zijn met oefenhapjes? Mijn zoontje is volgende week ...
Vandaag voor het eerst een klein beetje banaan gedaan. Aankomende dinsdag is hij 4 maanden. At het wel op 🙂

één jaar geleden

Gadverdamme, ik vond net muizenkeutels in de box 😩 Zondag liep er een muis door de woonkamer. Die hebben we naar buiten gejaagd, maar wrs zitten er dus nog meer binnen. Of anders ligt m’n zoontje al een week tussen de keutels 😭 Ik vind het zo smerig, wil het liefst alles wassen en ontsmetten nu. En ik wil zeker weten dat die beesten het huis uit zo’n .

één jaar geleden

Mijn dochter huilt al sinds vanmorgen 615 keihard, echt gillen en krijsen. Nu driekwart flesje gedronken, maar het gaat gewoon door. Iemand tips? Waar kan dit aan liggen? Lijkt alsof ze heel veel pijn heeft?

één jaar geleden

Reactie op Denise28383

Mijn dochter huilt al sinds vanmorgen 615 keihard, echt gillen en krijsen. ...
Heeft ze afgelopen dagen wel gepoept? Anders met beentjes fietsen, kruik, badje. Mondje inspecteren, geen witte aanslag (potentieel spruw) in dr mondje? En heel gek, even proberen te doorbreken dat iemand anders haar even van je overneemt?

één jaar geleden

Hoi, sinds kort is de ontlasting van m’n kleine groen/legergroen. Is deze kleur oké voor een baby (3 maanden) of moet ik hier iets mee doen

één jaar geleden

Reactie op sannejacobs

Hoi, sinds kort is de ontlasting van m’n kleine groen/legergroen. Is deze ...
Geef je kunstvoeding? Dan kan dit door het ijzer komen in de voeding 😊 Hier is het vaak ook donkergroen/legergroen en daarna komt dan nog een hele berg wat gelig is 🤣

één jaar geleden

Reactie op Felimba

Geef je kunstvoeding? Dan kan dit door het ijzer komen in de voeding 😊 Hie ...
Ja ik geef kunstvoeding maar was verbaasd hiervoor was het nooit zo groen maar misschien is dat het dan ja

één jaar geleden

Onze kleine man is nu inmiddels (al!) 16 weken. Sinds kort overgestapt van borstvoeding naar kunstvoeding. Hij drinkt ongeveer elke 2 uren en de hoeveelheid wisselt nogal. De ene keer 150, de andere keer 90. We bieden gewoon telkens een fles aan van 150 en kijken dan wat hij op kan, daarbij gebruiken we speentje 2 (dr brown). Alleen nu heb ik het idee dat elke 2 uren drinken wel vaak is.. iemand ervaring hiermee?

één jaar geleden

Reactie op HetSteenbokje

Onze kleine man is nu inmiddels (al!) 16 weken. Sinds kort overgestapt van ...
Om de 2 uur is inderdaad wel heel erg vaak. Zeker voor 4 maanden, op hoeveel zit je ongeveer per dag aan ml? Want bij 150cc zou hij echt wel langer dan 2 uur moeten kunnen.. mijn zoontje doet bijvoorbeeld met 170ml 3,5 uur. Is het wel echt honger?

één jaar geleden

Reactie op HetSteenbokje

Onze kleine man is nu inmiddels (al!) 16 weken. Sinds kort overgestapt van ...
Mijn zoontje is nu 4 maanden en krijgt ook 150 en komt om de 3.5/4 uur

één jaar geleden

Mijn zoontje is nu rond de 4300gr en mocht van de kinderarts een fles 150 cc per keer is dat niet teveel?

één jaar geleden

Mijn zoontje is nu rond de 4300gr en mocht van de kinderarts een fles 150 c ...
5 voedingen per dag

één jaar geleden

Mijn zoontje is nu rond de 4300gr en mocht van de kinderarts een fles 150 c ...
Ons zoontje was de laatste weging 4900gr en krijgt al een tijdje 5x 170ml en hebben al opgehoogd naar 5x 200ml (gaan niet leeg hoor), hij is aan de lichte kant nog steeds dus CB vond dat hij te weinig kreeg 🤣

één jaar geleden

Reactie op Felimba

Ons zoontje was de laatste weging 4900gr en krijgt al een tijdje 5x 170ml e ...
Mijn zoontje was afgelopen donderdag 4300 ik gaf 130 maar heb nu het idee dat hij krampjes heeft heb hem nu 140 gegeven vond 20 omhoog zoveel in 1 keer

één jaar geleden

Misschien heel dom maar ik heb een Joolz Day kinderwagen en wil een wagenspanner van Little Dutch eraan hangen....maar hoe dan?? Je moet hem vastknopen maar zie nergens waar die aan vast kan....

één jaar geleden

Reactie op Sassiefras

Misschien heel dom maar ik heb een Joolz Day kinderwagen en wil een wagensp ...
Aan dat handvatding in t midden zegmaar

één jaar geleden

Reactie op IBekkers

Aan dat handvatding in t midden zegmaar
Ik dacht dat die dingen aan de kap horen.