52 Reacties

2 maanden geleden

nog meer juni dreumesen die al last hebben van night terrors? Wat is dat naar om te zien zeg. Mijn hart brak echt! 😢 Weet dat hij niks van meekrijgt maar voelde me echt beetje machteloos .

2 maanden geleden

Reactie op RKM2324

nog meer juni dreumesen die al last hebben van night terrors? Wat is dat na ...
Onze had dat een paar maanden terug een paar weken regelmatig. Heel naar! Gelukkig nu al hele tijd niet meer..

2 maanden geleden

Ik heb een gekke vraag maar ben toch benieuwd. Zijn de mouwen van de rompers (lange mouw) van hema, h&m en zeeman nou zo lang of heeft mijn dochter korte armpjes en/of een lang boven lichaam? 🤣 ik blijf de mouwen maar omslaan?

2 maanden geleden

Reactie op Lisa1007

Ik heb een gekke vraag maar ben toch benieuwd. Zijn de mouwen van de romper ...
Ik vind die van de Hema ook lang! 😄

2 maanden geleden

Reactie op Lisa1007

Ik heb een gekke vraag maar ben toch benieuwd. Zijn de mouwen van de romper ...
De meegroei rompers, daarvan is het de bedoeling dat je ze in eerste instantie omgeslagen draagt. Tot je kind een maat verder is en ze gewoon gedragen kunnen worden. Net als met de broekspijpen van de pakjes e.d.

één maand geleden

Ben heel benieuwd of er nog meer mama’s zijn waarvan het kindje “lang” last heeft van nieuwe doorkomende tandjes. Mijn kleine heeft nu al een week lang last van (denk ik) 3 doorkomende tandjes waaronder 2 hoektenden en 1 kies. Hij is soms heel jengelig en heeft zo nu en dan verhoging.. hoop dat het snel weg is!

één maand geleden

Reactie op EsAaEn

De meegroei rompers, daarvan is het de bedoeling dat je ze in eerste instan ...
Ja klopt! Maar ook bij andere rompers is dit het geval 🤷‍♀️

één maand geleden

Reactie op Lisa1007

Ja klopt! Maar ook bij andere rompers is dit het geval 🤷‍♀️
Gek, bij mijn dochter niet

één maand geleden

Reactie op Panda92

Ben heel benieuwd of er nog meer mama’s zijn waarvan het kindje “lang” last ...
Hier duurt het nu al dik een maand hier 3 doorkomende kiezen en 2 hoektanden.. gister was wel echt het toppunt ze gilde het uit van de pijn zo sneu… de kiezen komen nu aardig maar het duurt echt al zo lang zelfs na dikke bulten en de punten er doorheen. De hoektanden voel ik als ik druk op het tandvlees ook puntjes maar het duurt en duurt maar. Ik hoop dat het nu snel klaar is. Dan is het alleen nog de achterste kiezen.

één maand geleden

Dag allemaal, Onze dochter is ju 1 jaar en wanneer we de trap oplopen begint ze al met huilen. Ze wil niet in haar eigen bedje. Op het moment dat ze in haar bedje zit dan zet ze het op een krijsen/huilen en maakt ze zichzelf overstuur. Ze houdt niet op totdat ze uit haar bedje gehaald wordt en wil met ons in bed slapen. We hebben van alles geprobeerd om haar in haar eigen bedje te laten slapen. Zijn er mensen die tips hebben of dit herkennen?

één maand geleden

Reactie op Zm99

Dag allemaal, Onze dochter is ju 1 jaar en wanneer we de trap oplopen begi ...
Ja dit herken ik wel al hoewel het hier nu langzaam weer wat beter gaat. Hier hadden we echt vermoeden verlatingsangst en sprong/slaapregessie. Dit werd ook wat bevestigd door consultatiebureau deze week. We hadden ons zoontje gewoon bij ons genomen want hier lukte het ook niet.

één maand geleden

Reactie op Zm99

Dag allemaal, Onze dochter is ju 1 jaar en wanneer we de trap oplopen begi ...
Hier ook eventjes gehad, waarbij het een weekje (?) heeft geduurd dat het drama was bij het naar bed gaan. We hebben toen gehad dat ze pas om 21:30 in slaap viel ipv 18:30. En dan 's nachts weer gillend wakker werd. Van 18:30 tot ze in slaap viel, haalden wij haar er weer uit, knuffelen, ritueel opnieuw en weer proberen (laten huilen paar min en dan weer heen gaan, dit steeds langer doen hebben we geprobeerd maar werkte voor ons en voor haar niet). Ene avond ging het beter als de andere. Als ze 's nachts wakker werd hielp een slokje water en soms wat half in slaap dutten op mij waarbij ik haar halfslapend weer in haar eigen bed legde. Inmiddels is het naar bed gaan weer helemaal oke, maar heeft de eenkennigheid/verlatingsangst wel weer een piek. Vooral overdag, naar mij gericht (ik mag niet weggaan) en angstig voor vreemden. Echt tips heb ik niet denk ik... behalve doen wat goed voelt voor jullie en bij jullie past!

één maand geleden

Reactie op Ils186

Hier ook eventjes gehad, waarbij het een weekje (?) heeft geduurd dat het d ...
'S nachts wordt ze trouwens nog wel steeds erg vaak wakker. Al best een tijdje. Ook huilend. Alleen inslapen gaat dus wel nu goed.

één maand geleden

Ik zou graag een doos met sensitive billendoekjes willen ruilen van de kruidvat voor water doekjes van kruidvat. Kan dit zonder bon? Iemand ervaring mee?

één maand geleden

Reactie op EsseBb

Ik zou graag een doos met sensitive billendoekjes willen ruilen van de krui ...
Waarschijnlijk wel! Aangezien je het nergens anders kan kopen, dan daar!

één maand geleden

Reactie op EsseBb

Ik zou graag een doos met sensitive billendoekjes willen ruilen van de krui ...
Denk t wel, kon de babyvoeding ook zonder bon ruilen

één maand geleden

Mijn dochter heeft vanmiddag (denk ik) een bananenpannenkoekje gegeten wat niet helemaal gaar leek te zijn. Is dit erg?

één maand geleden

Reactie op Nuiltje

Mijn dochter heeft vanmiddag (denk ik) een bananenpannenkoekje gegeten wat ...
De kans dat er iets met het ei mis is, is maar heel erg klein. Ik zou me er niet te druk om maken.

één maand geleden

Vanaf wanneer starten jullie met voorlezen voor het slapengaan? 📖

één maand geleden

Reactie op Irisvk98

Vanaf wanneer starten jullie met voorlezen voor het slapengaan? 📖
Al een tijdje geleden mee gestart, ze vindt het geweldig en kiest zelf een boekje uit, soms 2. Of we lezen m meerdere keren. Heerlijk momentje voor het slapen gaan op ons bed ☺️