53 Reacties

8 dagen geleden

Reactie op Daantje M

Goedemorgen, onze dreumes lekt steeds vaker door in de nacht en 's ochtends ...
Jaa hier ook deze ervaring gehad.. Vreselijk!! De urine liep er gewoon letterlijk langs.. Wij hadden 3 pakken ingeslagen maar de 2 dichte pakken weer retour gebracht naar kruidvat. Zijn nu over op etos woezel en pip luiers, zelfde prijs ongeveer en lekken totaal niet door hier!

8 dagen geleden

Reactie op Daantje M

Goedemorgen, onze dreumes lekt steeds vaker door in de nacht en 's ochtends ...
Ga maar zoeken online, iedereen heeft dit probleem zowat! Echt bizar

8 dagen geleden

Reactie op EsAaEn

Ga maar zoeken online, iedereen heeft dit probleem zowat! Echt bizar
Echt waar?! Wat stom! Hopelijk lukt Kruidvat dit op dan

8 dagen geleden

Reactie op Daantje M

Echt waar?! Wat stom! Hopelijk lukt Kruidvat dit op dan
*pikt

3 dagen geleden

Moms, hoe gaan jullie het doen met het uurtje terug vanaf 27 okt?

3 dagen geleden

Reactie op prinsesjevanmama

Moms, hoe gaan jullie het doen met het uurtje terug vanaf 27 okt?
Wij zijn nu al begonnen met haar middagslaapje wat oprekken en haar bedtijd ook. Zodat als er klok terug gaat, ze niet eerder wakker zal worden.

2 dagen geleden

Reactie op prinsesjevanmama

Moms, hoe gaan jullie het doen met het uurtje terug vanaf 27 okt?
Wij doen niets. Ook nooit gedaan en ging altijd vanzelf goed. We vinden onze weg vanzelf wel weer ;)

één dag geleden

Gooit jullie kind ook met alles? Hier ben je leuk aan het spelen en ineens wordt alles op de grond gesmeten, als je pech hebt op je voet😅. Ook met eten bij weinig interesse hard op de grond gooien. Kan er slecht tegen hoor haha, als je iets niet hoeft dan leg het weg 🤨

één dag geleden

Reactie op Esje22

Gooit jullie kind ook met alles? Hier ben je leuk aan het spelen en ineens ...
Haha ik las dit terwijl er een boek naar mijn been werd gesmeten 🤣🤣 Antwoord is dus ja 🤣 Zowel speelgoed als eten, alles vliegt door de kamer 🥲

één dag geleden

Reactie op Esje22

Gooit jullie kind ook met alles? Hier ben je leuk aan het spelen en ineens ...
Ja hier ook hoor al tijdje haha. Ik corrigeer hem dan en moet zeggen dat die steeds beter snapt dat die het ook gewoon kan neerleggen etc. 🤣

13 uur geleden

durf te vragen: wat zouden jullie doen? Mijn moeder past(e) 2 dagen op, ik werk de ene week 3 andere week 4 dagen in de kinderopvang. Mijn kind gaat nu ene week 1 dag en andere week 2 dagen mee naar dezelfde opvang, andere grodp. Mijn moeder is nu al ruim een jaar af en aan ziek en heeft aan te geven dat ze zo moe is na het oppassen dat ze thuis niks meer gedaan krijgt en daardoor niet genoeg ruimte heeft voor haar herstel, en daarom stopt met oppassen. Waar ze heel verdrietig om is, maar ik voor 100% begrijp en steun. Nu heb ik 2 keuzes die ik kan maken: 3 dagen gaan werken en 3 dagen opvang, minder financiële ruimte, maar mogelijk iets hogere toeslagen die compenseren. Maar wel meer ruimte voor mijn kind en huishouden. Mogelijk meer rust. Of 3 om 4 dagen blijven werken, iets meer financiële vrijheid, maar mijn kind dat dus ook om de week 4 dagen naar de opvang zou moeten. Nogmaals, ik sta 100% achter mijn mam en we zijn juist echt dankbaar voor alles wat ze voor ons heeft gedaan. Wat zouden jullie doen qua werkdagen/opvangdagen?🫣

8 uur geleden

Reactie op Roosframboos

durf te vragen: wat zouden jullie doen? Mijn moeder past(e) 2 dagen op, ik ...
Ik zou zelf persoonlijk gaan voor iets minder financiële ruimte als dat mogelijk is. Deze tijd krijg je nooit meer terug denk ik dan en straks zitten ze hun hele leven nog op school dus genoeg tijd weer om te werken. 😁

5 uur geleden

Reactie op Np22

Ik zou zelf persoonlijk gaan voor iets minder financiële ruimte als dat mog ...
Same!