72 Reacties
24 dagen geleden
Reactie op EsAaEn
Halve sperziebonen of kleine roosjes broccoli geven en lekker zelf laten et ...
Hij eet 's avonds meestal zelf een boterham en wat van de pot mee. Ik gaf hem 's middags altijd een groentenhapje zodat hij zeker voldoende binnen heeft maar dat zal ik moeten loslaten denk ik. Het is vooral door zijn laag gewicht dat ik dit moeilijk vind.
24 dagen geleden
Reactie op Jolienvdb
Mijn zoontje wil de laatste tijd alles zelf eten maar zijn groentjehapje is ...
Niet meer geprakt aanbieden? Hier eet ze eigenlijk bijna niet geprakt omdat ze alles graag zelf wil doen. Alleen stampot is wel stevig genoeg dat ze het zelf met een lepeltje kan eten.
23 dagen geleden
Reactie op Jolienvdb
Hij eet 's avonds meestal zelf een boterham en wat van de pot mee. Ik gaf h ...
Lastig hè, je vaste patronen waar je denkt goed aan te doen weer los te laten.
Mijn dochter knabbelt ‘s middags na haar slaapje graag op stukjes paprika en komkommer. Zo krijgt ze ook groente binnen.
21 dagen geleden
Heeft iemand een tip voor een Hot Wheels cadeau voor 3,5 jarige? Welke garage of speelset is leuk en ook niet gigantisch groot😅
21 dagen geleden
Reactie op Brigitte93
Heeft iemand een tip voor een Hot Wheels cadeau voor 3,5 jarige? Welke gara ...
Ik raad enkel de looping af .. die hadden we op de bso, het geluid is echt heftig. Na een half uur spelen borg ik die zeer graag weer op😵💫
19 dagen geleden
Mijn dochter maakt sinds een paar weken een gebaar als ze wil slapen. Ze doet dit niet altijd maar als ze het doet doet ze het vaak richting bedtijd. Vandaag was ze al wel een beetje moe doordat ze wat korter had geslapen vanmiddag. Ze maakte het slaapgebaar dus om 18:00. Nu uiteindelijk prima gered tot 19:00 maar vraag me af wat jullie dan doen? Op bed leggen al zo vroeg als ze het aangeven of gewoon normale bedtijd aanhouden?