Hoi,
Hebben meer moeders gemerkt dat de luiers maat 5/6 veranderd zijn? De rand lijkt anders en de lijken dunner. Al tijdje, maar nu valt het mij weer op.
Of zie ik dingen die er niet zijn 馃槄
Maatje 4 ook inderdaad. Ze lekt door in de nacht met deze luiers (maat is goed verder), speciaal voor de nacht nu andere luiers gekocht. Heel apart! Nooit eerder last van gehad
Nou maar echt!! Eerst echt enthousiast over de vorm, maar m'n kleine lekt echt mega door. Zelfs met 30 minuten in de auto. Verschrikkelijk. Ook meer luieruitslag. Ga denk ik een maag kleiner proberen of anders overstappen naar wat anders.
Nou, zie! In de winkel had ook al iemand het aangegeven en op instagram lees ik het ook.
Hier dus veeeel doorlekken, echt bizar. Nu voor de nacht pampers aan. Duur grapje wel!
Ze zijn inderdaad pas veranderd, ze zijn veel langer geworden. Hier ook constant doorlekken sindsdien. Ik ben overgestapt op Etos , sindsdien gaat het beter. Ik heb bij Etos wel een maatje groter dan kruidvat. Bij Kruidvat 5 en Etos 5+ 馃槉
Ja klopt al een tijdje zijn ze vernieuwd. Ik vind ze veel beter. Als het doorlekt moet je misschien naar maatje groter. Naar mijn idee vallen ze nu kleiner lijkt het wel
Hier ook veel doorlekken en als ze flink poept en we hebben het niet meteen door dan zit alles onder.
Voor ons zijn de vernieuwingen geen verbetering.
In de nacht hebben wij de zacht en droog luiers van de Albert Heijn en dan 1 maatje groter dan overdag.
Ik had nog pakken met het oude model liggen. Nu net over en gelijk doorlekken! Waar zijn jullie op overgestapt?
De opvang van mijn dochter gebruikt nu de pure luiers van kruitvat.
Ik had nog pakken met het oude model liggen. Nu net over en gelijk doorlekk ...
Ik ben over op Etos. Lidl vond ik ook wel prima. Nu wel een pak van kruidvat in maat 4 gekregen. Had een klacht ingediend en toen kreeg ik een bon voor een andere maat.
Is dat ook met de 6+ pluiers van kruitvat. Mijn kindje droeg altijd Etos nooit geen probleem maar maat 6 werd te klein en Etos heeft geen 6+ maar nu lekt hij door snachts met die van kruitvat