10 Reacties

8 maanden geleden

Ik denk dat ze nog te weinig haar heeft om echt uit te sluiten dat ze krullen heeft..

8 maanden geleden

dat is echt moeilijk te zeggen. ik heb enorm veel krullen van me zelf. Mijn oudste had gewoon stijl haar toen hij baby was. Hij heeft nu ook gewoon krullen. Mijn jongste zoon (9 maanden) heeft nu ook stijl haar. Het weer wordt steeds warmer ik ga binnen kort weer beginnen met scheren, als het echte haren begint te groeien dan zie je 't pas.

8 maanden geleden

dat is echt moeilijk te zeggen. ik heb enorm veel krullen van me zelf. Mijn oudste had gewoon stijl haar toen hij baby was. Hij heeft nu ook gewoon krullen. Mijn jongste zoon (9 maanden) heeft nu ook stijl haar. Het weer wordt steeds warmer ik ga binnen kort weer beginnen met scheren, als het echte haren begint te groeien dan zie je 't pas.

8 maanden geleden

Reactie op Jahmilla G

Ik denk dat ze nog te weinig haar heeft om echt uit te sluiten dat ze krull ...
Dit was bij mij zoontje bij de geboorte en nu. Ik heb wel krullen van mezelf.

8 maanden geleden

Dat is moeilijk te zeggen. Mijn oudste had volle bos stijl haar en heeft later krullen gekregen en ons zoontje heeft precies hetzelfde. Geboren met bos stijl haar en nadat ik het heb geknipt heeft hij een volle bos krullen

8 maanden geleden

Oké, bedankt voor jullie reacties. Afwachten maar! 🥰

8 maanden geleden

Reactie op Ays

dat is echt moeilijk te zeggen. ik heb enorm veel krullen van me zelf. Mijn ...
Wanneer beginnen de "echte" haren te groeien?

8 maanden geleden

Denk al wel dat dit ‘nieuwe haren’ zijn. Ze was bij de geboorte heel donker met hele stijle haartjes, dat is allemaal uitgevallen.

8 maanden geleden

Mijn oudste kreeg rond 8 maanden krullen, ondertussen is hij 3 en is het steil, dus ik denk niet dat ie er nu al iets over kan zeggen.