18 Reacties

7 maanden geleden

Ben ik ook benieuwd naar, heb namelijk hetzelfde! Ik doe er nu nog kokosolie in na het badje.

7 maanden geleden

Lees mee :)

7 maanden geleden

Op Facebook heb je een groep genaamd; curly girl (cg) methode voor kinderen. Daar kan je goeie tips vinden 😊

7 maanden geleden

Mijn dochter van inmiddels 3 heeft ook krullen. Ik maak het elke dag nat met water om de krul er weer wat in te krijgen. En na het wassen gaat er krullencreme in zodat het minder pluist. Heel veel meer wil ik nu nog niet doen met haar haar. Was het overigens wel met krullenshampoo maar of dat nou veel doet…🤷‍♀️

7 maanden geleden

Je hebt speciale krullen crèmes voor kinderen. Curl activator bijvoorbeeld. Dat erin doen op nat haar. Nooit het haar als het droog is kammen dan kan je de krullen eruit halen, lekker onder de douch uit kammen en een leave in of een curl activator erin doen erna😊

7 maanden geleden

Ik heb zelf krullen en mijn zoontje krijgt volgens mij ook krulletjes! Ik heb tot midden 20 lopen klieren met mijn haren. Ik had geen familieleden met krullen 🤭. De facebookgroep “ the curls cult” en de filmpjes van Manes by Mell op YouTube hebben mij enorm geholpen. Het volgen van een CG (Curly Girl) methode heeft mij heel erg geholpen. Dit kan je zo goedkoop/duur maar ook zo “goed” als dat je zelf wil aanpakken. Je kan bijvoorbeeld Kruidvat producten kopen die geschrikt zijn, maar kan ook kiezen voor eco producten. In die Fb groep staan ook lijstjes met geschikte producten. Voor kinderen zou ik voor producten met zo weinig mogelijk rommel kiezen. Ik heb me nog niet verdiept in producten voor kinderen, maar je kan ook zelf lijnzaadgel maken wat heel simpel alleen van lijnzaad, water en suiker gemaakt wordt. En zoals hier ook al benoemd wordt, er zijn ook producten voor kinderen! En misschien nu nog niet zo van toepassing, maar er zijn door het hele land heen ook top kappers die veel van krullen weten. Ook daar is een lijstje van te vinden in die Facebookgroep. Ook zij kunnen je heel goed op weg helpen 😃 Succes!

7 maanden geleden

Reactie op csfl

Je hebt speciale krullen crèmes voor kinderen. Curl activator bijvoorbeeld. ...
Oh super dankjewel ❤️💓. Goed om te weten. Ik ga daar naar op zoek. En wat een dotje zeg 😭🥹

7 maanden geleden

Reactie op Vammie90

Op Facebook heb je een groep genaamd; curly girl (cg) methode voor kinderen ...
Dankjewel voor de tip 💓

7 maanden geleden

Reactie op Ath95

Ik heb zelf krullen en mijn zoontje krijgt volgens mij ook krulletjes! Ik h ...
Heel erg bedankt voor je bericht ❤️. Sonde dat je zo lang hebt moeten klieren ermee. Ik vind krullen zo mooi. Maar hebben de juiste verzorging nodig natuurlijk! Ik ga naar de tip kijken 😇

7 maanden geleden

Reactie op Firstbaby20

Mijn dochter van inmiddels 3 heeft ook krullen. Ik maak het elke dag nat me ...
Van welk merk gebruik je het? 😇

7 maanden geleden

Reactie op rawrpris

Oh super dankjewel ❤️💓. Goed om te weten. Ik ga daar naar op zoek. En wat ...
Lief dankjewel ❤️

7 maanden geleden

Reactie op rawrpris

Van welk merk gebruik je het? 😇
Van andrelon. Werkt goed genoeg voor nu. Als ze ouder is koop ik wel duurdere producten voor haar.

7 maanden geleden

Reactie op rawrpris

Heel erg bedankt voor je bericht ❤️. Sonde dat je zo lang hebt moeten klier ...
Graag gedaan! En veel succes, je mag me altijd een berichtje doen als je er niet uitkomt ☺️

7 maanden geleden

Ik heb deze besteld vandaag.. speciaal voor echt kleine kinderen.

7 maanden geleden

Voor kleine kinderen weet ik het nog niet, maar de kruidvat heeft een aantal verschillende merken die krullen haarverzorging hebben. Yari, Andrelon, en nog een aantal meer. Misschien zit daar wat tussen ☺️

7 maanden geleden

Hoi! Hier een moeder met krullen met twee kindjes met krullen. We hebben hier allemaal blonde krullen, waardoor veel krullenmiddeltjes snel wat vettig ogen. Na lang zoeken blijft dit onze favoriet: zowel voor de kinderen als voor mijzelf! Echt top spul! Nat er een heel klein beetje in en het haalt net het droge er vanaf en zorgt voor wat extra glans in je krul! Zonder dat t zwaar of vettig wordt 😃

6 maanden geleden

Reactie op Essie10

Ik heb deze besteld vandaag.. speciaal voor echt kleine kinderen.
Hoe bevalt het ? 😇

6 maanden geleden

Reactie op rawrpris

Hoe bevalt het ? 😇
Ja! Moet het alleen wel in de ochtend en middag doen (na het slapen even nat maken en weer iets crème er in).