8 Reacties

één jaar geleden

Waskussenhoezen zijn ok van kwaliteit. Tetradoeken en washandjes zou ik niet aanraden. Die zijn vrij hard, worden ook niet zachter na het wassen. En ze houden hun vorm niet. Van dekentjes ben ik fan van Bemini, top kwaliteit! Ik steek ons dekentje zelfs in de droogkast waardoor de fleece lekker zacht blijft.

één jaar geleden

Reactie op Jolien DS

Waskussenhoezen zijn ok van kwaliteit. Tetradoeken en washandjes zou ik ni ...
Oh die ervaring heb ik totaal niet. De hydrofielen zijn lekker zacht, gaan hier wel altijd in de droger maar geen problemen met dat ze hard zijn. Heb er verder dekentjes, slaapzakken en inbaker Slaapzakjes van en ben over alles heel tevreden. De grotere slaapzakken krimpen wel een beetje in de was maar die ervaring heb je eigenlijk bij alle merken wel, zelfs bij Hema.

één jaar geleden

Verschoonkussen van Jollein heb ik geen ervaring mee, hier gewoon 2 goedkope van de babydump en die zijn helemaal prima. De hoezen heb ik altijd van de Hema de badstof varianten. Washandjes (hydrofiel) heb ik nooit gebruikt. Fleece wordt sowieso afgeraden bij baby's want het ademt niet. Tenzij het 100^ katoenfleece is. Maar gelukkig hebben we dit niet nodig in juni 😉

één jaar geleden

Hier ook zachte hydrofielen van jollein. Heb er ook een badcape van, heerlijk! En mooie prijzen ;) Ik ga ook nog voor de boucle creme luiertas en boxzak.

één jaar geleden

Hier alles van jollein.. ben er helemaal weg van! Het meeste is 2 jaar geleden aangeschaft voor mijn eerste kindje maar absoluut geen klachten!

één jaar geleden

Hier fan van jollein! Wij hebben er verschillende dingen van en die blijven mooi van vorm en kleur. Ik vind het een goede tussenklasse qua prijs maar de meerprijs zeker waard tegenover de echt goedkope Zeeman spullen enzo.

één jaar geleden

Koeka heeft nu veel aanbiedingen :)

één jaar geleden

Babydump heeft 20% korting op Jollein! Voor de mensen die nog wat willen bestellen 🤗