20 Reacties
3 jaar geleden
Oooh wauw 😳!
Proficiat, ik wist het al heel vroeg omdat ik niet ongesteld werd. Als dat biet het geval was geweest had ik vast ook veel later gemerkt want heb gelukkig nergens last van.
3 jaar geleden
Reactie op Nadiaaa3
Wat speciaal gefeliciteerd! Uit nieuwsgierigheid hoe ben je er zo laat acht ...
Door dat ik slechter sliep, heel moe was. En bloed heb laten prikken bij de huisarts. Ben al die tijd gewoon ongesteld geweest
3 jaar geleden
Reactie op Suzi98
Wat bijzonder zeg, gefeliciteerd! Voelde je dan ook geen beweging oid tot n ...
Tot nu toe niks gevoeld.. maar merk dat het nu in me gedachte zit het gelijk anders word/voeld
3 jaar geleden
Wauw hoe dan? Kan me daar echt niks bij voorstellen maargoed ik ben dan ook hondsberoerd in t begin🤢🤢🤮
3 jaar geleden
Reactie op frummel11-11
Door dat ik slechter sliep, heel moe was. En bloed heb laten prikken bij de ...
Wat bijzonder dat je ook gewoon ongesteld was. Ook geen groeiende buik nog of trapjes gevoeld? Verder alles goed met het kindje, ondanks de bloedingen?
3 jaar geleden
Hoi, ik ben er ook pas met 20 weken achter gekomen, dit wordt mijn derde. Ook ik ben ongesteld geweest en al maanden moe en misselijk geweest maar dat zou te maken hebben gehad met een nierfunctiestoornis volgens de huisarts. Dat bleek ineens heel anders. Ik voelde me ook van ziek/zwak ineens erg heel zwanger. Zo raar... Hoe voel je je nu?
3 jaar geleden
Reactie op Chantaljoling
Wat bijzonder dat je ook gewoon ongesteld was. Ook geen groeiende buik nog ...
Iets aangekomen in t geheel maar dat had ik totaal gelinkt aan een feestdagen/carnavals tijd van slecht eten haha
3 jaar geleden
Hopelijk kun je nog snel kraamzorg regelen!
De eerste was al vol dus dat word morgen de eerste handeling inderdaad 😱
3 jaar geleden
Reactie op Boeri
Hoi, ik ben er ook pas met 20 weken achter gekomen, dit wordt mijn derde. O ...
Ik voel mij nu mega zwanger ineens.. toen ik de test gisteren zag en vanochtend de echo.
3 jaar geleden
Reactie op frummel11-11
Iets aangekomen in t geheel maar dat had ik totaal gelinkt aan een feestdag ...
Ja precies haha. Heb je zeker met carnaval ook gewoon alcohol gehad, omdat je het niet wist zeker? Hopelijk schaad de dingen die je wel gegeten/gedronken hebt het kindje niet wat niet mag.
3 jaar geleden
Reactie op frummel11-11
De eerste was al vol dus dat word morgen de eerste handeling inderdaad 😱
Ow jeetje... Dat word nog een zoektocht dus!
3 jaar geleden
Reactie op Chantaljoling
Ja precies haha. Heb je zeker met carnaval ook gewoon alcohol gehad, omdat ...
Jaa inderdaad volop nog gedronken 😭 gelukkig was de eerste indruk een goed beweeglijk kindje met alles erop en eraan
3 jaar geleden
Reactie op frummel11-11
Jaa inderdaad volop nog gedronken 😭 gelukkig was de eerste indruk een goed ...
Gelukkig maar ❤️
3 jaar geleden
Oh jeetje! Dan sta je even te kijken! Gefeliciteerd hoor :-)
Ik kwam er ook laat achter, maar niet zó laat. Maar, het kan wel dus je bent vast niet de enigste.
Mag ik vragen of je je nu anders voelt dan voor je het wist? Ik heb wel eens gehoord dat je lichaam zich meer zwanger gaat gedragen zodra de moeder het weet ofzo?