13 Reacties
2 jaar geleden
Ja ik heb hem ook gekocht, maar hij drinkt er helaas veel te snel uit.. gebruik normaal de Avent fles met maat 2 speen en 3 is echt nog te groot, had gehoopt dat de lansinoh fles er tussenin zat maar dat is helaas niet zo. De speen zou wel 1 van de besten moeten zijn qua vorm. Als het echt niet lukt kan het misschien met een lepeltje of een speciaal bekertje van bijvoorbeeld Medela, die kun je kopen bij een thuiszorg winkel. Online kun je kijken of het er is in jouw buurt.
2 jaar geleden
Ons meisje heeft de eerste 3 maanden goed aan de fles gedronken, en weigerde daarna ook 2 maanden de fles en kreeg dan ook alleen borstvoeding. Uiteindelijk heeft de pre logopedist ook de lansinoh fles geadviseerd en mee gegeven. Wordt bij veel fles weigeraars gebruikt die borstvoeding krijgen. Na 2 dagen oefenen pakte ze de fles heel goed!
Deze speen lijkt veel meer op de borst.
Helaas drinkt ze er echter veeeeel te snel uit met de kleinste speenmaat. Binnen 5-7 min was de fles leeg. Ondanks dat de voeding wordt verdikt met gelilact.
Eenmaal een paar dagen oefenen, pakte ook weer onze oude fles, de Dr. Brown borstvoeding fles.
Dus ik zou zeker gaan oefenen met de lansinoh fles, dan heb je de meeste kans dat jullie kindje weer het snelst gaat drinken volgens de logopedist.
Succes!
2 jaar geleden
Hier allerlei flessen geprobeerd en de Lansiloh pakte hij meteen! Mijn zoontje drinkt deze fles ook onwijs snel leeg maar hij heeft er verder geen last van. Persoonlijk zou ik eerst voor succes gaan. Een tragere toevoer speen of de overstap naar een andere fles kan altijd nog.
2 jaar geleden
Hier ook vanaf het begin een Lansinoh fles en verder live borstvoeding. Ik gebruik speenmaat twee. Ze drinkt inderdaad mega snel. Maar dat doet ze aan de borst ook. Ik vind het fijne flesjes. Maar ook geen ervaring met andere flessen. Deze werd inderdaad aangeraden door preverbale logopedisten. Succes hoor!
2 jaar geleden
Ohh, zelf laten aanhappen bij de fles was hier de truc, toen ze moeizamer dronk. De tepel steek je namelijk ook niet in de mond.
2 jaar geleden
Hier ook fan van Lansinoh. Eerst Difrax en ging een lange tijd goed. Toen werd hij ouder en toch Lansinoh geprobeerd. Gaat super 馃憣馃徎
2 jaar geleden
Reactie op maklompo
Ik heb niks te zeggen over de lansinoh fles, heb 'm wel in huis maar nog ni ...
Ja klopt!!
2 jaar geleden
Jaaa, hier is het gelukt hoor! Alle tips toegepast en hij heeft 50mL gedronken uit de fles馃コ