Onze dochter 13 maanden is een zeer temperamentvolle dame en dat is nog zachtjes uitgedrukt.
Het is nu al 1,5 week dat als ik haar op bed leg ze echt helemaal overstuur wordt en bij mijn man niet …
Nu kan hij haar dus vrijwel altijd op bed leggen maar ik weet niet waar ik goed aan doe.
In een eerdere topic al aangegeven dat als ik naast haar ik de grond ga zitten of handje vast hou of dat ze me stem
Hoort op de gang ik haar alleen maar actiever maak …
Je zou denken dat ze rustig zou worden als het verlatingsangst zou zijn als ik in de buurt ben ….
Vanochtend weer een x geprobeerd omdat ik vrij ben en direct huilen als ik haar neer leg .. 5 minuten toch hysterisch laten doen maar kon het niet aanhoren .. ook helemaal bezweet .. even naar beneden en man lief legt haar op bed en ze slaapt …
Hij zegt dat ik te snel toegeef en haar moet laten huilen en niet zoveel op die forums moet zitten te lezen 😂😂.. en haar wat meer moet loslaten (dit bedoeld hij allemaal positief hoor want zelf is die ook heel zacht van binnen maar met dit soort dingen wat consequenter)
Denken jullie dat dit een fase is ? (Hij kan het woord fase niet meer horen 😂)..
Of is ze me aan het uittesten ?
Zijn er mama’s die dit ook hebben en hebben doorgezet en waardoor het goed is gekomen. ?..
** kleine persoonlijke toelichting **
In 2013 is mijn zoontje op een leeftijd van 16 maanden plotseling overleden . Ik merk zelf dat we nu richting de 16 maanden van Elif gaan (oktober ) en dat ik wat onzekerder wordt ofzo .. ik begrijp dat het allemaal normaal is als ik me zo voel maar ik wil het niet laten verpesten door angst wat ik misschien zelf niet in de gaten heb ..