7 Reacties
3 jaar geleden
Bij mij begonnen en kwamen de weeen vanaf 01:00 om de 10 minuten, waardoor ik ook niet heb kunnen slapen. Dit bleef aanhouden tot in de ochtend, uiteindelijk rond 10:00 toch maar de VK gebeld. Ik heb een behoorlijk hoge pijn grens en kwam ook heel nuchter over, maar omdat ik al over tijd was had zij om 14:00 wel even tijd om langs te komen. Ondertussen gingen de weeen gewoon door, nog steeds om de 10 min. VK kwam langs, bleek ik al 4 cm ontsluiting te hebben en ze kon het hoofdje voelen. Om 15:30 zijn mijn vliezen gebroken in het ZKH. Om 22:30 had ik 10cm ontsluiting. Om 00:47 mocht ik beginnen met persen, om 01:00 is mn kleintje geboren.. 24 uur verder dus..
Een heel verhaal om je even een beeld te geven hoe het bij een ander kan gaan en dus ook bij jou.. heeft de VK al gekeken of je ontsluiting hebt?
3 jaar geleden
Och meis, ik hoop dat het snel doorzet! Ik heb van 00.45 tot 21.00 gezeten met zulke wee毛n om de 6-7 minuten. Nog geen 2cm ontsluiting. De verloskundige zag dat ik kapot was en in goed overleg besloten naar het ziekenhuis te gaan voor een ruggenprik. Zo kon ik slapen en wat energie opdoen voor het vervolg. Luister naar je lichaam, jij voelt wat je kunt hebben. Als het niet meer gaat: trek aan de bel! Veel succes, je kunt het 鉂わ笍
3 jaar geleden
Ik had dit ook en ik had ook heel de nacht wakker gelegen. Mijn verloskundige had geregeld dat ik een nacht in het ziekenhuis kon slapen met een pethidine prik en slaap medicatie. Als de bevalling dan zou doorzetten zou ik genoeg energie hebben. Ik vond dit heel fijn want ik had weer even genoeg energie. Helaas zettende bevalling nog niet door en duurde het nog 24 uur. Maar het nachtje bij tanken hielp me echt!
Misschien kan je dit ook vragen? Het ligt er alleen aan of er plaats is in het ziekenhuis馃槉
2 jaar geleden
Nou super laat met reageren.. maar na die 2 paracetamol begonnen bij mij de wee毛n nog heftiger te worden en ben ik in bad gegaan tegen de pijn. Toen de verloskundige 3 uur later kwam om te kijken of het was doorgezet of niet zei ze opeens 'je bent er bijna' en bleek ik 9 cm te hebben! Ik was helemaal kapot maar 2 uur later mocht ik toen om half 12 savonds mijn dochter Sofie uit het water halen 馃槏.