14 Reacties
2 jaar geleden
Geen ervaring met een deken, maar hier altijd de puckababy 4 seizoenen gehad en heel tevreden over en gebruiken we nu weer. In de winter op zn koudst 12 graden op de babykamer 😊
2 jaar geleden
Reactie op K.A.S.
Hmm zal eens gaan kijken heb namelijk geen ervaring met 4 seizoenen slaapza ...
Ik denk dat een goedkopere variant net zo goed is als een puckababy, heb die van mij toen aangeschaft met tegoed bonnen
2 jaar geleden
Reactie op K.A.S.
Ik gebruik slaapzakken alleen het is zo koud in onze slaapkamer dat ik denk ...
Hoe koud dan?
Beetje gangbare slaapzakken gaan tot TOG 3,5. Met een lekkere pyjama eronder moet je dan toch wel een heel eind komen. Evt met wollen rompertje oid
2 jaar geleden
Reactie op K.A.S.
Wij hebben een balkondeur en alleen een grote raam van muur tot muur nameli ...
Ik zou eens de badthermometer neerzetten en echt eens temperatuur meten. Verder investeren in goede raamdecoratie die misschien ook nog wat isolatie geeft.
Dan kun je bewust naar de temp en de TOG kijken en daar je kindje op kleden.
Mijn ervaring is dat ze onder een deken echt niet blijven liggen.
2 jaar geleden
Ik gebruik aan wollen deken over een ledikant laken, en een slaapzak met 1,5 tog. Werkt voor ons prima. Merk dat onze kindjes graag ‘ingestopt’ worden. Zodra ze beginnen met rollen en bewegelijkheid in bed toeneemt snachts laat ik de deken weg en afhankelijk van het seizoen een event dikkere slaapzak.
2 jaar geleden
Ik zou eens de badthermometer neerzetten en echt eens temperatuur meten. Ve ...
Wij hebben deze, ook heel fijn, en kijken naar TOG en uiteraard wat je gevoel zegt.

2 jaar geleden
Hier gebruiken we twee dekentjes over elkaar nu het kouder wordt. Ze slaapt nog steeds in de Puckababy Piep en die is echt te koud voor zonder dekentje. Heb een wollen dekentje en daaroverheen een gewoon dekentje. Ben wel ook nog op zoek naar een wat dikkere deken voor de winter straks.. maar een vier seizoenen slaapzak klinkt ook wel goed!