11 Reacties

6 maanden geleden

Danoontje, bakje yoghurt, fruit, ijsje. Het verschilt nogal per dag!

6 maanden geleden

Reactie op MarijeMS

Danoontje, bakje yoghurt, fruit, ijsje. Het verschilt nogal per dag!
Wat voor yoghurt geef je dan? De mijne moet niks hebben van griekse yoghurt 馃槀

6 maanden geleden

Reactie op prinsesjevanmama

Wat voor yoghurt geef je dan? De mijne moet niks hebben van griekse yoghurt ...
Alle soorten en yoghurt gaat erin haha. Ons meisje lust veel. Maar prakt soms wat aarbeien en dan door de yoghurt heen. Gezonde aardbeienyoghurt

6 maanden geleden

Reactie op MarijeMS

Alle soorten en yoghurt gaat erin haha. Ons meisje lust veel. Maar prakt so ...
Thnx! Ga ik ook proberen. En wat voor ijsjes lust je dochter graag? De mijne heeft het liefst chocolade/roomijs de waterijsjes laat de staan 馃槍

6 maanden geleden

Reactie op prinsesjevanmama

Thnx! Ga ik ook proberen. En wat voor ijsjes lust je dochter graag? De mijn ...
Ja raket, of van die goedkope staafjes vind ze lekker!

6 maanden geleden

Hij mag altijd kiezen of aardbeienkwark of yoghurt met een paar druppeltjes diksap erin. Alleen yoghurt lukte niet meer toen hij door had wat wij allemaal als toetje aten馃ぃ

6 maanden geleden

Volle yoghurt, geprakte aardbeien/blauwe bessen erdoorheen, gebroken maria koekje en wat kaneel. Dat of gewoon alleen yoghurt. vind ie niet altijd lekker. Isjes van die vrieslollies, festinies mini ah ijsjes. Van de kleine keuken van die dadelreepjes . En van die lama chippies voor kids. Niet echt loederen hier war dit betreft maar miss geeft t wat inspiratie als je es wil uitwijken

6 maanden geleden

Oh verschilt echt van dag tot dag! Een stukje chocolade of wat vla, maar kan evengoed wat aardbeien zijn of een yoghurtje. Meestal geef ik mijn zoontje de keuze uit 2 dingen en verrassend genoeg kiest hij meestal het gezonde 馃き

6 maanden geleden

Wij eten meestal geen toetje. Als ze het krijgen is het meestal yoghurt /kwark met lijnzaad. Maar soms ook (room)ijs of een smartietoetje

6 maanden geleden

Vla, ijs, danootje. In de middag krijgt hij al griekse yoghurt 10% vet met muesli en fruit.

6 maanden geleden

Nu met warme weer ijs. En anders van die toetjes met smartier. Ze mag dan zelf uitzoeken wat ze wil. Loedermoeder ten top hoor hier 馃ぃ