11 Reacties

één maand geleden

Hoi, ik heb bij de Kruidvat leuke boekjes met harde kaft gescoord. Ik weet niet precies hoe ze heten maar het wordt wel duidelijk als je daar zoekt!

één maand geleden

Mijn dochter vindt klassieke deuntjes geweldig. Wel maar 4 of 5 blz

één maand geleden

Ik zie nu dat ze meerdere varianten erop hebben

één maand geleden

De boekjes van Usborne zijn heel leuk! Kartonnen bladzijdes en hij kan zelf de geluidjes aandrukken

één maand geleden

Reactie op AniekdV

De boekjes van Usborne zijn heel leuk! Kartonnen bladzijdes en hij kan zelf ...
Ik stem ook voor deze, zijn heel leuk! Mijn dochter van 17 maanden is ook fan!

één maand geleden

De boekjes van usborne zijn echt heel leuk inderdaad!

één maand geleden

Ja die van usborne daar hebben we idd een hele leuke van, wat niet zo leuk is is dat de batterijen alleen online te vinden zijn. En dat ze na het verwisselen na een week alweer leeg waren, dus ik zoek eigenlijk iets anders. Want dit werkt niet

17 dagen geleden

Hier zijn boekjes van Marion Billet favoriet, bijvoorbeeld de notenkraker en dierencarnaval zijn muziekboekjes.

16 dagen geleden

Reactie op Sasaver

Hier zijn boekjes van Marion Billet favoriet, bijvoorbeeld de notenkraker e ...
Zijn die van uitgeverij Clavis? Wij zijn fan van de boekjes van die uitgeverij, ze zijn makkelijk zelf aan te drukken en ze hebben heel veel verschillende soorten, dierengeluiden, muziekjes, onze dochter is fan!

13 dagen geleden

Die van uitgeverij clavis zijn inderdaad heel leuk en makkelijk aan te drukken. Doe de boktor heeft hele leuke muziekjes, onze dochter is er gek op!

12 dagen geleden

Reactie op BMJ23

Zijn die van uitgeverij Clavis? Wij zijn fan van de boekjes van die uitgeve ...
Ze zijn van Clavis inderdaad, maar ik zie dat ze nu moeilijk verkrijgbaar zijn omdat ze opnieuw worden gedrukt. Misschien via Vinted proberen? Daar heb ik er ook een paar gevonden.