9 Reacties

16 dagen geleden

Ons zoontje altijd hoger. Vanaf zijn geboorte al. Hij zit altijd tussen de 36.9 en 37.5. Ik zelf heb dit ook😊

16 dagen geleden

Reactie op JuliaL

Ons zoontje altijd hoger. Vanaf zijn geboorte al. Hij zit altijd tussen de ...
Hij is dus bij bijvoorbeeld 37.8 echt niet ziek. Terwijl sommige mensen/kinderen zich bij deze temperatuur al beroerd voelen van de verhoging.

16 dagen geleden

Mijn zoon zit ook altijd tussen de 36,3 en 36,7. Als hij 37,8 heeft, is hij al vet beroerd. Mijn dochter daarintegen zit hij altijd hoog. Rond de 37,3 is normaal.

16 dagen geleden

Smorgens heeft ons docht 36,8 ongeveer. En savonds altijd 38. Pediater zicht dat ze een goed metabolisme heeft en daarom savonds altijd aan de hoge kant is.

16 dagen geleden

In de ochtend kan hij heel koud zijn, meestal 36.0 maar ook 35.9🥶 Dan loopt het in de loop van de dag langzaam op naar 36.5, boven de 37.0 heeft hij eigenlijk nooit tenzij hij niet fit is of als er een tandje aan zit te komen

16 dagen geleden

Bedankt voor jullie reacties. In de ochtend is mijn dochter vaak zelfs tussen de 35 en de 36. Ze heeft het ook heel vaak warm eigenlijk en zweet snel.

15 dagen geleden

Vanaf geboorte 37,5

15 dagen geleden

Onze dochter is ook vaak tussen de 36,5 en 37. Kan in de vroege ochtend ook tussen de 36 en 36,5 zijn. Zij kan ook flink zweten, bij ons komt dat door synthetische stoffen, ze kan niet tegen polyester bijvoorbeeld. We kleden haar vaak in katoen en wol, dat doet 't heel goed bij haar!

13 dagen geleden

Vanaf geboorte hier ook al laag. Had haar laatst in wollen lange romper, boxpakje en warmste slaapzak van wol 3,5tog te slapen gelegd. ‘s nachts wakker en even gemeten uit interesse, was 36.5. Bizar met zoveel warme kleren..