Ik lees regelmatig de tip om een liedje tijdens de zwangerschap al te zingen/ af te spelen. Het kindje herkent dit dan ook bij de geboorte.
Welke ( christelijke ) liedjes laten jullie horen?
Ik neig de laatste tijd veel naar Moon River van Andy Williams en speel die veel af of zing het. Maar That’s The Power van Hillsong heeft me echt door het eerste trimester geholpen en speel ik nu ik bijna 19 weken ben ook nog veel af. Ben benieuwd of de baby er wat van meekrijgt
Ik heb dus tijdens m'n eerste zwangerschap Henk Poort met de liedjes die hij bij beste zangers zong HELEMAAL plat gedraaid. Echt meermaals per dag dag in dag uit. Kind vond er na zn geboorte geen zak aan 😜 nu maar wat anders zoeken😁
Ik draaide tijdens de zwangerschap altijd I can show you the world van Aladin. Nu zing ik het nog steeds dagelijks voor mijn dochter van 1 jaar, voelt echt als ons liedje🥰
Ik kan je een aantal mooie liedjes aanraden van Babylief (ik ken ze alleen van de 3 cd's die ik gekocht heb en de nummers zijn eigenlijk allemaal mooi!) van Reni en Elisa. Zij zingen voor tijdens en na de zwangerschap zulke mooie liederen die je in je hart raken!
Ik vind op Spotify alleen: ik zal er voor je zijn. Kan de cd niet vinden. ...
Eventjes zo klein
Mijn kindje, mijn kindje
Zoveel mooier
Zo pril en zo klein
Wees maar stil
Je kunt op Google cd's vinden op bol. Daar staan de titels van de nummers op. Wellicht helpt dat meer nummers te vinden!