26 Reacties

3 jaar geleden

When you wish upon a star van Pinocchio♥️ Heb hier een persoonlijk houten speedoosje van laten maken

3 jaar geleden

Baby mine van Disney'sDumbo zing ik vaak in het engels. https://youtu.be/Q-8MbgMS6jo

3 jaar geleden

Ik neig de laatste tijd veel naar Moon River van Andy Williams en speel die veel af of zing het. Maar That’s The Power van Hillsong heeft me echt door het eerste trimester geholpen en speel ik nu ik bijna 19 weken ben ook nog veel af. Ben benieuwd of de baby er wat van meekrijgt

3 jaar geleden

Vivo per lei en Morgenstimmung. En Spetter pieter pater 🙈😅.

3 jaar geleden

Redemption Song van Bob Marley

3 jaar geleden

Ik heb dus tijdens m'n eerste zwangerschap Henk Poort met de liedjes die hij bij beste zangers zong HELEMAAL plat gedraaid. Echt meermaals per dag dag in dag uit. Kind vond er na zn geboorte geen zak aan 😜 nu maar wat anders zoeken😁

3 jaar geleden

Reactie op MommyLincy

Redemption Song van Bob Marley
Oh wowww! Zo mooi!

3 jaar geleden

Welkom van Nick & Simon

3 jaar geleden

Ik draaide tijdens de zwangerschap altijd I can show you the world van Aladin. Nu zing ik het nog steeds dagelijks voor mijn dochter van 1 jaar, voelt echt als ons liedje🥰

3 jaar geleden

Reactie op SophieMae

Ik draaide tijdens de zwangerschap altijd I can show you the world van Alad ...
Love this♥️ Disney nummers zijn het mooiste wat er is😊

3 jaar geleden

Tijd verliezen van Racoon. Mijn vriend speelt dit op de gitaar. Dan kan die kleine daar ook alvast aan wennen

3 jaar geleden

Voor nu - Thabita

3 jaar geleden

Reactie op Xelineeex

Tijd verliezen van Racoon. Mijn vriend speelt dit op de gitaar. Dan kan die ...
Wat een heerlijk nummer! Maar dit voelt toch fijner als je weet dat je een momentje krijgt🤭

3 jaar geleden

Ik kan je een aantal mooie liedjes aanraden van Babylief (ik ken ze alleen van de 3 cd's die ik gekocht heb en de nummers zijn eigenlijk allemaal mooi!) van Reni en Elisa. Zij zingen voor tijdens en na de zwangerschap zulke mooie liederen die je in je hart raken!

3 jaar geleden

You'll be in my heart van Phill Collins en Glen Close ♥️

3 jaar geleden

Reactie op KREUKJE

You'll be in my heart van Phill Collins en Glen Close ♥️
🥲 Mooi liedje!

3 jaar geleden

Reactie op LindaV

Ik kan je een aantal mooie liedjes aanraden van Babylief (ik ken ze alleen ...
Ik vind op Spotify alleen: ik zal er voor je zijn. Kan de cd niet vinden. Heb je nog meer nummers voor mij?

3 jaar geleden

Reactie op Jufbo

Ik vind op Spotify alleen: ik zal er voor je zijn. Kan de cd niet vinden. ...
Eventjes zo klein Mijn kindje, mijn kindje Zoveel mooier Zo pril en zo klein Wees maar stil Je kunt op Google cd's vinden op bol. Daar staan de titels van de nummers op. Wellicht helpt dat meer nummers te vinden!

3 jaar geleden

Je kan voor je baby een gepersonaliseerd lied laten maken bij; het eerste lied echt zoo mooi!! https://www.heteerstelied.nl/

3 jaar geleden

Reactie op LindaV

Eventjes zo klein Mijn kindje, mijn kindje Zoveel mooier Zo pril en zo klei ...
Ze staan helaas niet op Spotify. Bedankt voor het delen