4 Reacties
8 maanden geleden
Hoi hoi,
Ja herkenbaar.
Hier ook 9 maanden geleden maar mijn zoontje staat soms wel is op m'n buik en dan verga ik van de pijn🤐
Het is een soort doof gevoel maar dus ook pijnlijk..
Wij wachten sws nog met zwanger worden mochten we een 2e kindje willen met tot ons zoontje zelf iig trap kan lopen aangezien ik mijn 1e zwangerschap veel last van bekken had en dit bij de 2e zwangerschap wellicht ook zo zou zijn..😅
8 maanden geleden
Hallo,
Ik herken het heel goed. Ik heb nu 12 jaar geleden een spoed keizersnede gehad. Het eerste jaar was het nog gevoelig maar werd steeds minder en bijna niks meer te zien van het litteken.
Nu alleen in de winter voel ik het knoopje soms nog. Mijn dochter van bijna 9 maanden is geboren met een natuurlijke bevalling.
8 maanden geleden
Ik heb in 2021 een spoedkeizersnede gehad en het is altijd wel wat gevoelig gebleven vooral als de kleine onverwachts op je springt of tegen je aan rent. De tweede is uit eindelijk een geplande keizersnede geworden en merk nu ook dat het vooral 4 cm boven het litteken gevoelig en verdoofd blijft voelen. Ik weet nu wel uit ervaring dat het steeds beter gaat worden :).