12 Reacties

één dag geleden

Ik heb een gewone emmer buiten bij de achterdeur, als ie vol is de container in 😅

één dag geleden

Ja gewoon op haar slaapkamer. Maar de poep luiers hebben wij er nooit in gedaan. Die gaan gelijk in een zakje de restbak in

één dag geleden

Gewoon in de kamer van de kinderen. Wij hebben een we-too die stinkt eigenlijk helemaal niet. Enkel met zak verwisselen

één dag geleden

Nee, die stinkt zo erg bij het verschonen! Wij doen de poepluiers in kleine zakjes en verzamelen in een Pedaalemmer zak. Die brengen we 2-3x per week naar de luiercontainer bij de school (service van de gemeente aangezien we hier per kilo restafval betalen).

één dag geleden

Wij hebben een Ubbi en als ie dicht is ruik je niets 🤗

één dag geleden

Op zijn kamer. Doen er wel per luier een zakje om heen maar dat werkt helaas niet tegen de stank. Weet anders ook niet waar ik het moet laten. Wij brengen het wel gratis weg naar die gemeente bakken dus niet in de restafval

één dag geleden

Wij hebben de luieremer buiten om het hoekje bij de achterdeur staan. Als hij vol is, of erg gaat stinken brengen we het naar de luier container

één dag geleden

Ik heb nog nooit van luiercontainers gehoord, dit zou zoveel schelen 😵🤣

één dag geleden

wij gooien de luiers direct in de rest container na het verschonen. in de nacht hebben we voor de jongste(4 weken oud) en plastic zakje hangen waar we de luiers in gooien, sochtends gaat deze gelijk in de container

één dag geleden

In de badkamer. Een korbell. Stinkt eigenlijk niet tenzij erg vol en veel poepluiers bij openen klepje. Elke 3 dagen gaat de zak in de container (in onze gemeente krijg je op aanvraag bij 2 kinderen onder 4 een aparte luiercontainer aan huis). Slaapkamers van de kinderen zijn op verdieping 3, wij wonen op verdieping 2 en de container is beneden (duh) dus elke luier (voor 2 kinderen) wegbrengen gaat me iets te gek.

één dag geleden

De luieremmer staat hier in de babykamer. Onze dochter slaapt nu nog bij ons op de kamer maar bij onze oudste hebben we hem toen zij van de wieg naar haar eigen ledikant ging gewoon laten staan omdat je er echt niets van ruikt. Fijn ding

één uur geleden

Nee. Bij 2e kind ook niet gebruikt. Vind het vies en stinken en neem de luiers net zo snel mee naar beneden. Poepluiers in één apart zakje en container elke dag/om de dag legen