29 Reacties

3 jaar geleden

Wij hadden eerst nanabeebi besteld, maar toen we hem thuis kregen, hebben we hem direct teruggestuurd. De rugzak voelde voor ons niet kwalitatief. Wij hebben uiteindelijk deze gekocht: https://www.laessig-fashion.com/glam-goldie-backpack-anthracite Na 2 jaar zouden we direct dezelfde keuze maken. Super tevreden van. Je kan hem als rugzak gebruiken, maar ook als schoudertas (of aan de wandelwagen hangen) met een apart lint. Als je de luiertas nu zou zien, is hij nog als nieuw. Ook al werd hij al 2 jaar gebruikt en overal mee naartoe genomen

3 jaar geleden

Wij hadden die van kidzroom maar nooit echt fijn gevonden een rugzak 😅. Heb nou de lionela ida tas, qua looks vind II hem tegenvallen maar lijkt me wel heel fijn in gebruik 😊

3 jaar geleden

De tassen van Nanabeebi zijn verkrijgbaar op AliExpress, alleen dan merkloos en heeeel veel goedkoper 🥴

3 jaar geleden

Wij hebben een rugtas gekocht die niet specifiek een luiertas is, maar wel met voldoende vakken. Bij een outdoorwinkel. Die voor ons beiden fijn draagt en verder neutraal is, gezien m’n man er net zoveel mee gaat lopen als ik. Eerste kindje dus weet nog niet hoe het gaat bevallen. Bewust een rugtas gekozen omdat we denken regelmatig te wandelen met de baby in de draagzak /zonder kinderwagen

3 jaar geleden

Wij hebben die van emporio armani gekocht is ook echt een luiertas met een verschoonmatje en een thermish fles houder voor het melk warm te houden veel nuttige vakjes groot dus veel plaats prijs is 219 € wel mijn beste aankoop

3 jaar geleden

Ik heb er 1 van de Lidl besteld. Voelt erg goed aan en lekker veel vakjes en opbergruimte. Ze zijn alleen steeds beperkt of al uitverkocht. https://www.lidl.nl/p/topmove-luiertas/p100351934

3 jaar geleden

https://www.babypark.nl/kidzroom-popular-luiertas-rugtas.html?color=495&gclid=Cj0KCQjww4-hBhCtARIsAC9gR3bE9HxF-mVaN9iqSHPw0OXQ1Mxm6-RJC68crs6zNApKq2HGLA01cBsaAihNEALw_wcB Ik heb deze, gaat al ruim 2,5 jaar mee en is nog als nieuw :) Ga 'm voor de tweede weer gebruiken, vind een rugzak ideaal. Zeker omdat je vaak na half jaar/jaar overstapt naar een buggy (ipv kinderwagen). Daar kan je vaak geen luiertas aan hangen qua gewicht. Veel shopplezier!

3 jaar geleden

Lidl 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Slechtste App Ooit

Lidl 🤣
Wat is daar grappig aan? Hebben daar gewoon goede spullen hoor niks mis mee dus snap je reactie niet helemaal.

3 jaar geleden

Ik heb er 1 van de Lidl besteld. Voelt erg goed aan en lekker veel vakjes e ...
Besteld! Goede tip :)

3 jaar geleden

Wij hebben een leren koelstra luierrugzak. Hebben m maar heel even gebruikt, vond m toch te lomp/groot/zwaar. Wij zijn overgestapt op een doodsimpele eastpack rugzak die we al in huis hadden 😅 vind t ideaal. Moet alleen nog even bedenken hoe ik het ga doen als ik straks alleen op pad ga met dubbel dragen 🙈 wellicht niet dubbel dragen als ik alleen ben of toch nog de buggy mee voor spullen 😜

3 jaar geleden

https://mozzbags.nl/product/croco-gobi-backpack-camel-croco/ Deze heb ik in huis, nog niet in gebruik maar vind het een mooie en ook praktische rugzak. Krijg er nu al veel complimenten over. 🥰

3 jaar geleden

Wij hebben een joolz rugzak op onze geboortelijst gezet

3 jaar geleden

Heb ook de nanabeebi! Ja een nep merk maar wel zelfde soort. Kan echt niet zonder die tas. Vind hem heerlijk met al die vakjes. Ik raak niks kwijt en voor alles is er een plekje. Als ik die tas leeghaal dan schrik je wat eruit komt denk ik 😅. Alle spullen van de kleine passen er ook nog bij zelfs met gemak. Dus heb deze tas voor 2 kinderen (newborn en 1 jarige)

3 jaar geleden

Ik heb ook de nanabeebi en eerste indrukken zijn super goed. Hele stevige tas, veel vakjes en veel ruimte!

3 jaar geleden

Reactie op Slechtste App Ooit

Lidl 🤣
Wat een rare reactie !

3 jaar geleden

Hier ook Nanabeebi en nog steeds heel blij mee! Stevige tas, na ruim 1,5 jaar niks kapot aan het gaan. Fijne tas die ook aan de wagen en buggy kan hangen en genoeg vakjes voor alles zonder iets kwijt te raken. Ik heb ook een Koeka luiertas maar dat is 1 groot vak dus ben ik continu alles in kwijt

3 jaar geleden

Reactie op Daantje M

De tassen van Nanabeebi zijn verkrijgbaar op AliExpress, alleen dan merkloo ...
Jaa klopt, maar goedkoop is vaak wel duurkoop 🙈

3 jaar geleden

Bedankt voor alle reacties! Zitten super goede tips tussen en fijn om ervaringen te horen 😊

3 jaar geleden

Reactie op Myfirstborn

Jaa klopt, maar goedkoop is vaak wel duurkoop 🙈
Vaak wel, maar dat gaat niet op voor dit product! Goede stevige tas! En dat voor maar 15€!