8 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb weken met 4cm gelopen tot 42 weken. Ze ging toen voelen en zat zelfs al op 5cm. Ik was anti interventies, maar op dat moment de vliezen laten breken, en dat resulteerde in dat ik nog geen 2 uur later ons kindje in de armen had. Misschien gaat het bij jou nu wel beginnen en zo ineens heel snel. De fase van 1 tot 3 cm kan tot 24 uur duren. Misschien vanavond weer laten voelen? Als het je dan niet snel genoeg gaat en je raakt moe, of proberen te slapen of strippen / vliezen breken?

2 jaar geleden

Ik had op 26 juni vanaf sochtends 7 uur elke 10 min ‘weeën’ en zo heel de dag eigenlijk. Savonds werd de pijn wel wat intenser maar nog steeds niet persee erge pijn, toch heeft het doorgezet en braken mijn vliezen om 23:05 en om 00:58 is mijn dochtertje geboren. Ik was 39+4 dagen zwanger op dit moment en dit is mijn 4e kindje.

2 jaar geleden

Ik had op maandag avond ook weeën om de 5 minuten en maar 1cm ontsluiting. De hele nacht geduurd en de volgende ochtend om 7.30 had ik 3 cm. Daarna ging het snel. Om 18.15 is onze dochter geboren.

2 jaar geleden

Bij mij begonnen de weeën in de nacht om 00.15. Deze waren prima te doen. In de ochtend werden ze heftiger. Om 8.45 kwam de verloskundige en had ik nog geen ontsluiting. Om 10.00 werden de weeën opeens heel heftig. Om 11.05 was de verloskundige er en om 11.19 is ze geboren! Het kan dus heel snel gaan

2 jaar geleden

Toen ik gecontroleerd werd om 5 uur kon ze mn baarmoeder mond niet eens vinden. Dan zou ze oncomfortabel diep moeten en om het hoofdje heen. Na 1,5 uur haar weer laten komen en laten controleren ( zou volgens haar zeker nog 10 uur duren aangezien het mn eerste was). En toen had ik al 7 cm. 🤷🏻‍♀️ 9:43 lag ze in mn armen

2 jaar geleden

Ik zat in dezelfde “situatie” en ging plots op 1,5u van 1 naar 10cm ontsluiting door een weeënstorm ☺️ Kan dus nog onverwacht snel gaan! ☺️

2 jaar geleden

Het heeft toch goed door gezet! Iets over 12 bevallen van onze lieve Koda💚 Bijna alles ging zoals gehoopt, grotendeels in bad, thuisbevalling, zonder pijnstilling en geen hechtingen! Wij gaan genieten 🥰

2 jaar geleden

Reactie op natuurlijkemama

Het heeft toch goed door gezet! Iets over 12 bevallen van onze lieve Koda💚 ...
Gefeliciteerd❤️