17 Reacties

vorige maand

Ik vind die van de Hema top

vorige maand

Dit snap ik zo hard 馃槄 Ik sta ook op het punt er te kopen. Is er iemand die weet of de toppers van Coblo compatibel zijn met andere tegels, van een ander merk?

vorige maand

Wij hebben Picasso tiles! Goede kwaliteit voor een goede prijs. Heel af en toe staan er sets op Vinted, daar heb ik het allemaal vandaan!

vorige maand

Ik heb ook die van de hema.

vorige maand

Bedankt allemaal!

vorige maand

Mijn dochter heeft de pastel set van Connetix. Dat zal misschien wel een wat duurdere set zijn. Toevallig was ik laatst ergens waar magneettegeltjes van een ander merk lagen en die kwamen echt niet in de buurt zo slap. Viel me toen pas op dat er dus echt wel verschil in zit.

vorige maand

Wij vinden die van de Kruidvat prima (hebben 2 setjes). Volgens mij totaal onnodig om die dure merken te kopen tegenwoordig. Er zijn goedkopere en verder prima alternatieven.

vorige maand

Wij hebben die van de Hema. Die vind ik super!

vorige maand

Wij hebben al een tijdje Magna-tiles via bol.com. Goede kwaliteit! Hij speelt er erg lang mee

vorige maand

Vond die van de Hema echt slap helaas

vorige maand

Reactie op MartineL88

Vond die van de Hema echt slap helaas
Wat bedoel je met slap? Buigzaam of breekbaar?

vorige maand

Reactie op joos2022

Wat bedoel je met slap? Buigzaam of breekbaar?
Slappe magneet. En vond dat je er niet goed mee kan bouwen: stort snel in elkaar

vorige maand

Reactie op MartineL88

Slappe magneet. En vond dat je er niet goed mee kan bouwen: stort snel in e ...
Dankjewel 馃憦馃徏

vorige maand

Wij hebben een Connetix basisset en we zijn er heeeeel blij mee.

vorige maand

Gladi

2 weken geleden

Wij hebben die van de Hema, die vind ik echt top! Zijn ook niet zo duur. Ze hebben 2+1 gratis nu, dat scheelt ook 馃檭 Ook hebben ze uitbreidingssets in thema鈥檚 en een knikkerbaan ervan nu! 馃槃

vorige week

Volgens mij passen alle merken op elkaar. Wij hebben Coodoo, via Amazon Spanje. Later ander merk bijgekocht en past ook. Maten van de tegeltjes staan er vaak bij. Echt een grote hit hier!